Jump to content

BitTorrent

Troxie
 Share

Recommended Posts

Hej eftersom vi inte får diskutera warez på forumet behöver jag ju inte nämna att det är spiderman 3 jag laddar ner.

Den gick smidigt till 77.8 % sen stannade den helt och nu får jag detta medelandet vad jag än laddar ner.

( Testade att stänga av norton utan resultat )

post-12279-1186694648_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej eftersom vi inte får diskutera warez på forumet behöver jag ju inte nämna att det är spiderman 3 jag laddar ner.

Den gick smidigt till 77.8 % sen stannade den helt och nu får jag detta medelandet vad jag än laddar ner.

( Testade att stänga av norton utan resultat )

Det är ingen som har hela filmen av dom som delar ut.

"connected to 0 peers with an average of 0.0% completed"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det kan ju vara så att din klient är bannad på den sidan. Fast då borde man ju inte kunna få hem så många procent som du fick. Jag tycker man ska hålla sig till uTorrent då den inte är bannad på många trackers. Åtminstone inte de jag snusat omkring på.

Edit: Felformulerat.

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det kan ju vara så att din klient är bannad på den sidan. Fast då borde man ju inte kunna få hem så många procent som du fick. Jag tycker man ska hålla sig till uTorrent då den inte är bannad på många trackers. Åtminstone inte de jag snusat omkring på.

Edit: Felformulerat.

Så länge man har µTorrent 1.7.2 så är det lugnt, 1.7.1 är och äldre är bannade på en del trackers :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...