Troxie Skrivet 9 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 Hej eftersom vi inte får diskutera warez på forumet behöver jag ju inte nämna att det är spiderman 3 jag laddar ner. Den gick smidigt till 77.8 % sen stannade den helt och nu får jag detta medelandet vad jag än laddar ner. ( Testade att stänga av norton utan resultat ) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 Hej eftersom vi inte får diskutera warez på forumet behöver jag ju inte nämna att det är spiderman 3 jag laddar ner. Den gick smidigt till 77.8 % sen stannade den helt och nu får jag detta medelandet vad jag än laddar ner. ( Testade att stänga av norton utan resultat ) Det är ingen som har hela filmen av dom som delar ut. "connected to 0 peers with an average of 0.0% completed" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 9 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 (redigerad) Ingen seedar. Och µtorrent är mycket bättre imo Edit: Såg nu att den får ju ingen kontakt med trackern, alltså sidan där du laddade ner från. Kollat om det går att komma in på sidan? Den kan vara nere kanske Redigerad 9 augusti, 2007 av Pixiegnom Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 9 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 (redigerad) Det buggar, hade massvis som seedade sen helt plötsligt stannade den bara upp. Ingen torrent funkar : P Edit, pixe. Jag kommer in på sidan fast nu när jag drar ner samma film med µtorrent så funkar det Redigerad 9 augusti, 2007 av Troxie Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 9 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 Den får ingen kontakt med trackern. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 9 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 Edit, pixe. Jag kommer in på sidan fast nu när jag drar ner samma film med µtorrent så funkar det Ooh, så bra Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 (redigerad) Det kan ju vara så att din klient är bannad på den sidan. Fast då borde man ju inte kunna få hem så många procent som du fick. Jag tycker man ska hålla sig till uTorrent då den inte är bannad på många trackers. Åtminstone inte de jag snusat omkring på. Edit: Felformulerat. Redigerad 10 augusti, 2007 av eXotic Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 Det kan ju vara så att din klient är bannad på den sidan. Fast då borde man ju inte kunna få hem så många procent som du fick. Jag tycker man ska hålla sig till uTorrent då den inte är bannad på många trackers. Åtminstone inte de jag snusat omkring på. Edit: Felformulerat. Så länge man har µTorrent 1.7.2 så är det lugnt, 1.7.1 är och äldre är bannade på en del trackers Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 11 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2007 (redigerad) En sak! Härrejävlar vad Utorrent är bra Har suttit med en nerladdningshastighet på 10 kb/s - 100 kb/s i senaste Bitcomet. Men nu när jag sätter igång µTorrent så är hastigheten fort uppe i 400kb/s Redigerad 11 augusti, 2007 av I lol Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 11 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2007 Utorrent Är och komer alltid att vara ledande Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 13 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 Utorrent Är och komer alltid att vara ledande uTorrent är gay, jag använder det bara för att alla jävla trackers kräver det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 13 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 µtorrent fo' sho'! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 µtorrent fo' sho'! Wigger. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 13 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 Wigger. H-CORE NIGGA Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 H-CORE NIGGA Crackpot. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 13 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 Crackpot. Släpp piskan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 Släpp piskan. Har inte tagit upp den ännu. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 13 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 Har inte tagit upp den ännu. Hahaha! Aaaaahahahahaaaaa! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 Hahaha! Aaaaahahahahaaaaa! Ja, hardiharharhar! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 -.- Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts