Foo Skrivet 21 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2003 Jag undrar hur många det är som spelar med "Invert Mouse" på spel som t.ex: Unreal, Quake, The Thing osv................................................................................................. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 21 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2003 nej fyfan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 21 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2003 Absolut INTE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 21 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2003 Nej det är obekvämt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 21 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2003 vad är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 21 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2003 vad är det? när man drar musen framåt så åker kameran ner, när man drar den bakåt så åker kameran upp. äckligt och svårt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Star Skrivet 21 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2003 när man drar musen framåt så åker kameran ner, när man drar den bakåt så åker kameran upp. äckligt och svårt Det andvänder jag. Innan jag köpte gta3 så andvände jag det inte, men jag råkade ha på den så jag har vant mig med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 21 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2003 när man drar musen framåt så åker kameran ner, när man drar den bakåt så åker kameran upp. äckligt och svårt Så är det ju i GTA3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 21 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2003 Så är det ju i GTA3. jag minns inte.... länge sen jag spelade GTA3.... utlånat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2003 Så är det ju i GTA3. man han ändra det i inställningarna tror jag, jag hade det iallafall inte så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 21 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2003 man han ändra det i inställningarna tror jag, jag hade det iallafall inte så Jo man får nog ändra i så fall. Jag har normalt i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 22 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2003 det går att ställa in i de flesta spelen... Jag kör tyvärr med det. Började med det när jag var tvungen att vänja mig vid en polares kontroller, han hade det på, så nu kan jag inte köra utan det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2003 det går att ställa in i de flesta spelen... Jag kör tyvärr med det. Började med det när jag var tvungen att vänja mig vid en polares kontroller, han hade det på, så nu kan jag inte köra utan det Vänj dig vid den andra då. Det är ju usel precision med inverted mouse på t.ex CS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 22 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2003 Vänj dig vid den andra då. Det är ju usel precision med inverted mouse på t.ex CS. om man är van med det är det väl exakt samma precision?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 24 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2003 jag säger bara än sak: Invert Mouse suger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 24 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2003 orkar inte avänja mig , plsu att det är samma precision i CS, det är ju i det jag började köra med invert mouse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts