Tux Skrivet 22 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2007 Din låt. Ok. Aja men jag ska tänka på din kritik. Som sagt, det var en Demo version av låten som du hörde. Jag ska iallafall använda kritik för att förbättra låten. Jag håller själv med att det är inte så stor skillnad och att inget "intressant" händer riktigt. Men jag ska försöka göra lite som orginalet så att låten inte tappar "Prison Break" känslan. Förhoppningsvis blir Final versionen bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2007 Helt klart! DrStupid goes Basshunter Extralåt följer med, vid namn Ostkaka utan ost. (Alla med Last.fm. Scrobbla låtarna som fan nu!) Edit: Uppdaterad länk med fulla versionen av ostkaka utan ost. Oh yeah, det svänger! Eller vafan. Kändes lite släpigt, ge dem lite mer ös. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 23 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2007 Oh yeah, det svänger! Eller vafan. Kändes lite släpigt, ge dem lite mer ös. Det var mitt första försök =P Börjar lära mig mer och mer nu. Basshunter is going down. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 1 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2007 Prison Break Opening Theme (Final Version) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 1 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2007 Prison Break Opening Theme (Final Version) Njaaaeeee.. Final tycker jag är lite väl snart. Den är fortfarande 'tråkig' på det sättet att det bara är samma toner. Jag hoppades på lite tyngre toner i slutet av låten, men det blev det inte. Men definitivt en förbättring. Tycker även den slutar lite tvärt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 1 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2007 Njaaaeeee.. Final tycker jag är lite väl snart. Den är fortfarande 'tråkig' på det sättet att det bara är samma toner. Jag hoppades på lite tyngre toner i slutet av låten, men det blev det inte. Men definitivt en förbättring. Tycker även den slutar lite tvärt. Okej . Men varför jag la upp en Final så snabbt var väl för att jag inte vill sitta och arbeta på den för länge. Egentligen så ville jag bara göra en Prison Break theme för skojjs skull och för att jag skulle lära mig en hel del. Det som jag ska koncentrera mig nu på är att göra egna låtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts