Kebab Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 Jo, det är ju klart. Men av de som deltog har jag fulast hörna. \o/ Jag måste säga att jag inte riktigt förtjänar min röst.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 Två widescreenskärmar är NAJS! --- Ah, det är widescreenskärmar! DET förklarar ju saken! Länge leve teknofilerna och grattis till http://www.o-zen.com/home/modules/Forums/images/avatars/gallery/Star_Wars/Star_Wars_-_R2D2.gif. Ho-hum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 Haha, vilka fördomar. Jävla härmis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 15 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2007 okkas å pc's var rena iaf ;D röstade på mr_tobbe av nån anledning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stammper Skrivet 15 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2007 Boom Chicka Wah Wah. Saleen fick min röst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts