n00dles Skrivet 13 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 Vote Saleen. .mysigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 13 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 Karatemorfar: Har mest "pojkrums" känsla över sin, gillart. Vet inte, men tack Karatemorfar fick min röst. Du har fått min röst, för att du har så pedant städat, som jag älskar, och .. bara därför. kanske för dubbelskärmarna Karatemorfars, som nån sade, mest pojkigt Tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 På en stark andraplats kommer Ärrtvå. Prydligt, dubbelskärm ftw... Men vad fanken har du på hyllan? Ett par vaser med pilar och ett par dockor? Konstiga dockor från Ikea. Fulsnygga men bra för småförvaring. Högar med mynt. Gitarrstämmare, capo och en hög plektrum. Pennburk. Dom två vaserna. Ska nog ta bort "växterna" i, eventuellt ta bort dom helt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 En fråga bara; När slutar tävlingen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 En fråga bara; När slutar tävlingen? Det har ingen betydelse, R2 vinner iaf, pga hans dubbelskärmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 Det har ingen betydelse, R2 vinner iaf, pga hans dubbelskärmar. Precis Den mest respekterade forumiten som även är rikast vinner även denna tävling. Han har fått för mycket, någon annan måste besegra honom för guds skull Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 Det har ingen betydelse, R2 vinner iaf, pga hans dubbelskärmar. Precis Den mest respekterade forumiten som även är rikast vinner även denna tävling. Han har fått för mycket, någon annan måste besegra honom för guds skull Joo, men jag vill utses som 2:a. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 Jag kan snart utnämna mig till innehavaren av gtasajtens fulaste datorhörna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 Jag kan snart utnämna mig till innehavaren av gtasajtens fulaste datorhörna. Nja, tänk på att många inte deltog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 Nja, tänk på att många inte deltog. Jo, det är ju klart. Men av de som deltog har jag fulast hörna. \o/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 Precis Den mest respekterade forumiten som även är rikast vinner även denna tävling. Han har fått för mycket, någon annan måste besegra honom för guds skull Haha, vilka fördomar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 Haha, vilka fördomar. Hehe, en liten smula sarkasm, men fortfarande, delvis så stämmer det in på dig, visst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 Hehe, en liten smula sarkasm, men fortfarande, delvis så stämmer det in på dig, visst? Du är helt enkelt avundsjuk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 Du är helt enkelt avundsjuk. Det också...vem är inte det säg mig? --- OnT: Tror det slutar så här: 1. R2D2 2. Saleen 3. Karatemorfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 Det också...vem är inte det säg mig? Du vill inte ha datorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 14 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 (redigerad) Tävlingen slutar när jag vinner Skämt åsido, den slutar nu! ~* 1 *~ R2D2 ~* 2 *~ Saleen ~* 3 *~ KvaddadPadda & Karatemorfar Redigerad 14 augusti, 2007 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 (redigerad) Det också...vem är inte det säg mig? Titta inte på mig. OnT: Tror det slutar så här: 1. R2D2 2. Saleen 3. Karatemorfar Glöm inte bort att jag har lika många röster som Karatefarfar. Trodde jag då inte. EDIT: YAY! Delad bronspeng. Vilken lycka! Redigerad 14 augusti, 2007 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 Precis Den mest respekterade forumiten som även är rikast vinner även denna tävling. Han har fått för mycket, någon annan måste besegra honom för guds skull Nu låter du nästan som en socialakrobat i dina formuleringar... Personligen förstår jag ju inte vad som är så speciellt med R2D2s bidrag - ser mest sterilt och kallt ut imo... but hey, whatever suits ya. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 (redigerad) En andraplats! Wohoo The Dude: Stava mitt namn rätt! Edit: Tack! ^^ Redigerad 14 augusti, 2007 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 14 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 (redigerad) Nu låter du nästan som en socialakrobat i dina formuleringar... Personligen förstår jag ju inte vad som är så speciellt med R2D2s bidrag - ser mest sterilt och kallt ut imo... but hey, whatever suits ya. Två widescreenskärmar är NAJS! --- Sorry Salem! Redigerad 14 augusti, 2007 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts