Jump to content

TÄVLING: Snyggast datorhörna!

The Dude
 Share

Rösta:  

84 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 64
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Min röst står och går fram och tillbaka på en lina, under linan på golvet står det:

Karatemorfar|Joe Dirt|R2D2|Boomer

Återkommer när min röst trillat ner på golvet och brutit nacken.

Min röst har ramlat ner och gick en plågsam död till mötes. Med huvudet före landade rösten på Joe Dirt, huvudet bröts därefter av och studsade till Karatemorfar, men då kroppen ligger kvar på Joe Dirt så får det bli den jag röstar på. :unsure:

Joe Dört!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag röstar på nor_adde. Tycker hans rum känns jävligt härligt i övrigt med de vita väggarna, och skrivbordet passar bra till dem. Högtalarna ser schyssta ut med, det enda minuset är väl stolen som ser ut att vara i billigaste laget. På en stark andraplats kommer Ärrtvå. Prydligt, dubbelskärm ftw... Men vad fanken har du på hyllan? Ett par vaser med pilar och ett par dockor?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men rösten går till den kvaddade paddan, främst på grund av det stora ljusa fönstret. Påminner om hur mörk och usel min källarhörna är. :( Jag hade gärna haft ett akvarium bakom mig med. :P

KvaddadPadda, grönt är skönt. happy0062_843193_0.gif

Ärrtvås är också trevlig, men det är ändå för livlöst. Skaffa dig grönska :P

Paddan fick min röst. Snyggt med det stora ljusa fönstret och akvariet. Även snyggt städat på bordet, inte en massa skit. ^_^

Tack, trodde inte jag skulle få en enda röst! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor