Maxz Skrivet 12 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2007 The Dude. Vet inte riktigt varför, ganska mycket prylar och ser lite instängt ut. Hela rummet verkar vara skönt o löka i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 12 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2007 R2D2. Vad var det som var fjortis med min då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 13 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 13 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 Min röst står och går fram och tillbaka på en lina, under linan på golvet står det: Karatemorfar|Joe Dirt|R2D2|Boomer Återkommer när min röst trillat ner på golvet och brutit nacken. Min röst har ramlat ner och gick en plågsam död till mötes. Med huvudet före landade rösten på Joe Dirt, huvudet bröts därefter av och studsade till Karatemorfar, men då kroppen ligger kvar på Joe Dirt så får det bli den jag röstar på. Joe Dört! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 Jag röstar på nor_adde. Tycker hans rum känns jävligt härligt i övrigt med de vita väggarna, och skrivbordet passar bra till dem. Högtalarna ser schyssta ut med, det enda minuset är väl stolen som ser ut att vara i billigaste laget. På en stark andraplats kommer Ärrtvå. Prydligt, dubbelskärm ftw... Men vad fanken har du på hyllan? Ett par vaser med pilar och ett par dockor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 13 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 (redigerad) KvaddadPadda, grönt är skönt. Ärrtvås är också trevlig, men det är ändå för livlöst. Skaffa dig grönska Redigerad 13 augusti, 2007 av Mr.Dumbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 13 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 mr tobbe, kände igen mig lite i hans bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 Tack för att jag fick vara med... (inte för att jag hade nått att tävla med men ändå...) Ja, jag votar på Kebap! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 13 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 R2. Så stilrent och snyggt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 13 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 Paddan fick min röst. Snyggt med det stora ljusa fönstret och akvariet. Även snyggt städat på bordet, inte en massa skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 Tack för att jag fick vara med... (inte för att jag hade nått att tävla med men ändå...) Ja, jag votar på Kebap! Oj, det hade jag inte förväntat mig! Tacktack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 13 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 VickeX. Stolen ser skön ut, musmattan är på rätt plats (för mig), åsså är det en vägg där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 13 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 (redigerad) VickeX, gillar hans TV-anordning . Redigerad 13 augusti, 2007 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 13 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 ÄrrTvå FTW! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 13 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 Mr_tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 13 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 Men rösten går till den kvaddade paddan, främst på grund av det stora ljusa fönstret. Påminner om hur mörk och usel min källarhörna är. Jag hade gärna haft ett akvarium bakom mig med. KvaddadPadda, grönt är skönt. Ärrtvås är också trevlig, men det är ändå för livlöst. Skaffa dig grönska Paddan fick min röst. Snyggt med det stora ljusa fönstret och akvariet. Även snyggt städat på bordet, inte en massa skit. Tack, trodde inte jag skulle få en enda röst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 13 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 Ärrtvå-åh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 13 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 Karatemorfar: Har mest "pojkrums" känsla över sin, gillart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 13 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 Karatemorfar fick min röst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 13 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 Karatemorfars, som nån sade, mest pojkigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts