The Dude Skrivet 9 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 (redigerad) ->>OBS: Tävlingen är över och R2 vann, tack vare sitt utökade skrivbord, sin stilrenhet, och, sin personliga ekonomi... Vem på GTAsajten har snyggast datorhörna?! Detta är tråden där bidragen kommer att visas och omröstningen ske! Jag skapade den redan nu för att uppmärksamma alla. Posta era bidrag här >> http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...st&p=914671 EDIT::: Alla bilder som postas efter tävlingen började är med i listan... sätt igång och rösta! Redigerad 14 augusti, 2007 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 12 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2007 (redigerad) Eftersom att jag också har Trappiste Rochfort 10 i mitt rum: The Dude Redigerad 12 augusti, 2007 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 12 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2007 1. Saleen 2. Karatemorfar 3. Nor_adde Voten gick då till plats nummer 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 12 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2007 R2D2 fick min röst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 12 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2007 (redigerad) R2D2 hade nåt som var otroligt egenskapligt. Älska rent, till skillnad från mitt skrivbord Redigerad 12 augusti, 2007 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 12 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2007 1: R2D2 <- vote 2: The Dude 3: okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 12 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2007 Vote: mr_tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 12 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2007 nor_adde's var ju fjortis. Mysigast var lätt VickeX's (om man bortser från att han har musen på fel sida ). Men det var ju snyggaste som det var frågan om, och då står det mellan Saleen och Joe Dirt. iPoden (och vad jag tror är en K750i) går in på övertid och avgör. Saleen wins! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 12 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2007 P-C, endast för gitarrens skull . Jag har också en gitarr bredvid datorn, megapraktiskt om internet segar ur och man vill ha något att göra medans det laddar ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 12 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2007 Hmm, svårt. Står mellan okka, P-C, VickeX, Karatemorfar och Kebab. Övriga har för städat/prydligt för min smak. Hum hum, VickeXs skrivbord är ju inte att leka med men jag röstar nog ändå på Karatemorfar, det klart softaste bidraget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 12 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2007 (redigerad) 1. Saleen 2. Karatemorfar 3. Nor_adde Voten gick då till plats nummer 1 nor_adde's var ju fjortis. Mysigast var lätt VickeX's (om man bortser från att han har musen på fel sida ). Men det var ju snyggaste som det var frågan om, och då står det mellan Saleen och Joe Dirt. iPoden (och vad jag tror är en K750i) går in på övertid och avgör. Saleen wins! w00t ?! Jag som skulle bli glad om jag fick 1 röst. Nu blev jag rörd... Redigerad 12 augusti, 2007 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2007 Det är tajt som fan mellan ärrtvå, Saleen och KvaddadPadda. Riktigt svårt val. Men rösten går till den kvaddade paddan, främst på grund av det stora ljusa fönstret. Påminner om hur mörk och usel min källarhörna är. Jag hade gärna haft ett akvarium bakom mig med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 12 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2007 Satt och tänkte ett tag mellan Saleen och Karatemorfar. Saleen fick tillslut min röst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 12 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2007 Den som kan hitta Zappa på min bild får en kaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 12 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2007 Den som kan hitta Zappa på min bild får en kaka. LOL! Tänkte fjanta mig och säga att du hade han i din playlist, ev. på någon av skivorna på chassit. Åså hittar jag den gamle räven. Den högra högtalaren, knappen (?) som är längst ner av de tre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 12 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2007 (redigerad) Boomer, du får min röst. mr_tobbe, ge mig ditt wallpaper. EDIT: Anledningen till att jag inte ställde upp var för att jag ansåg min datorhörna väldigt trist och tråkig, men när jag ser de andra bidragen så KANSKE jag skulle ha kunnat bidra (jag tror dock knappast att jag skulle vinna, då de flesta verkar föredra kala, sterila miljöer). Redigerad 12 augusti, 2007 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 12 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2007 (redigerad) Den som kan hitta Zappa på min bild får en kaka. Jag hittade ! http://img525.imageshack.us/img525/5966/thedudewv9.th.png Edit: KvaddadPadda, det är jag som borde få kakan. Jag har bildbevis på att jag vet vart den är. Du kan ha gissat rätt utan att kolla Redigerad 12 augusti, 2007 av felshoe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 12 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2007 Min röst står och går fram och tillbaka på en lina, under linan på golvet står det: Karatemorfar|Joe Dirt|R2D2|Boomer Återkommer när min röst trillat ner på golvet och brutit nacken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 12 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2007 Jag känner igen mig i Boomers, så han fick min röst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 12 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2007 (redigerad) LOL! Tänkte fjanta mig och säga att du hade han i din playlist, ev. på någon av skivorna på chassit. Åså hittar jag den gamle räven. Den högra högtalaren, knappen (?) som är längst ner av de tre. http://www.kalmar.se/upload/kalmar.se%20-%20Grafik%20till%20site%20(rör%20ej)/cookie.jpg Jag hittade ! http://img525.imageshack.us/img525/5966/thedudewv9.th.png Edit: KvaddadPadda, det är jag som borde få kakan. Jag har bildbevis på att jag vet vart den är. Du kan ha gissat rätt utan att kolla Redigerad 12 augusti, 2007 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts