Kebab Skrivet 10 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 Händer inte för mig... Men det kan bero på om ni har en mus som har en knapp inställt på "Bakåt", om ni har köpt en ny så brukar den vara förinställd på det. Kan även va att ni trycker på "Backspace" (Över enter, asså "Sudda bort"-knappen för er som inte vet). Annars är det freaked out. Men som sagt, då skulle det ju vara ett jäkla sammanträffande om det hände för alla oss just nu. Jag har ingen sån mus förresten. Märkte av det här igårkväll igen, så än är det inte över! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 Märkte av det här igårkväll igen, så än är det inte över! Ring MacGyver och fråga om han har någon lösning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 Ring MacGyver och fråga om han har någon lösning. Han har nog redan pensionerat sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 Hmpfh. Idag hände det faktist en gång. Fast har inte hänt något mer sen dess, och inget innan heller, sååå.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 11 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2007 Hänt ett par gånger nu igen och det verkar vara endast på gtasajten som det händer O.o THE SITE IS HAUNTED Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 11 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2007 Hände mig ett par gånger igår, har inte märkt något nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts