Kebab Skrivet 8 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2007 Ja hej. Sedan igår har mitt firefox betett sig väldigt skumt. Ibland när jag går in på en sida så slängs jag tillbaka. Exempel: Jag går in i Humortråden, men en sekund senare är jag i "Allmänt" igen. Det händer inte jätteofta, men det är rätt irriterande. Någon som vet vad det kan bero på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 9 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 (redigerad) Ja hej. Sedan igår har mitt firefox betett sig väldigt skumt. Ibland när jag går in på en sida så slängs jag tillbaka. Exempel: Jag går in i Humortråden, men en sekund senare är jag i "Allmänt" igen. Det händer inte jätteofta, men det är rätt irriterande. Någon som vet vad det kan bero på? Jag har samma problem. Ibland när jag går in i en tråd så slungas jag tillbaka till Board Index. Redigerad 9 augusti, 2007 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 9 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 Händer för mig med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 Det var som tusan, är det forumet det beror på? Hur länge har det hållt på för er? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 9 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 Jag har samma problem. Ibland när jag går in i en tråd så slungas jag tillbaka till Board Index. Hoho, samma här. Superkul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 9 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 (redigerad) Jepp, samma här. Tänkte själv göra en tråd om det nu, men såg din. Jag hamnar också (på/i)? board index, alltså "startsidan" på forumet. I och för sig så räcker det med att trycka på bakåtknappen så kommer man tillbaka, men lite irriterande är det. Redigerad 9 augusti, 2007 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 9 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 Hände bara en gång för mig igår. Sedan har det inte hänt, så det har inte stört mig, eller rättare sagt det har inte kunnat störa mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 9 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 Har ni kollat så att det inte är er mus, hade en gammal mus (5 knappar) och ibland så aktiverades "Bakåt"-knappen. Så helt plötsligt kunde jag åka bakåt en sida. IE 4 life Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 9 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 Har ni kollat så att det inte är er mus, hade en gammal mus (5 knappar) och ibland så aktiverades "Bakåt"-knappen. Så helt plötsligt kunde jag åka bakåt en sida. IE 4 life Väldigt konstig att samma sak händer för alla samma dag? Sedan har inte jag 5 knappar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 9 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 Har ni kollat så att det inte är er mus, hade en gammal mus (5 knappar) och ibland så aktiverades "Bakåt"-knappen. Så helt plötsligt kunde jag åka bakåt en sida. IE 4 life Nej, jag har forumet uppdelat i flikar, så det längsta bak jag skulle kunna komma är till allmänt, dator & teknik, spel, musik film & grafik eller gtasajten. Inte ända bak till index. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 9 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 Har aldrig hänt för mig, och jag använder också Firefox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 9 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 Har aldrig hänt för mig, och jag använder också Firefox. MOBBADE JÄVEL Det händer för mig med. Vilken version har alla? Själv har jag 2.0.0.6. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 9 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 Jag är en i mängden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 Det händer för mig med. Vilken version har alla? Själv har jag 2.0.0.6. Jag har 1.5.0.12. Har inte märkt av något idag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stammper Skrivet 9 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 Händer lite då och då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 9 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 Hände mig ca 3 gånger igår. =S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 9 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 Hände bara en gång för mig igår. Sedan har det inte hänt, så det har inte stört mig, eller rättare sagt det har inte kunnat störa mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 9 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 Har hänt mig ganska ofta jao, inget jag direkt stör mig på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 Aldrig hänt mig, är man cool så är man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 Händer inte för mig... Men det kan bero på om ni har en mus som har en knapp inställt på "Bakåt", om ni har köpt en ny så brukar den vara förinställd på det. Kan även va att ni trycker på "Backspace" (Över enter, asså "Sudda bort"-knappen för er som inte vet). Annars är det freaked out. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts