Jump to content

Har du PS3, Xbox360, Nintendo Wii?

I lol
 Share

Har du?  

80 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Skalll skaffa en 360 sedan i vinter, Mass Effect i mörkret. Nu när alla börjar skolan har jag inget att göra heller, ska jobba lite ibland så man skaffar hdtv också. Usch, men det är ganska skönt att spara ihop till saker faktist. Istället för jobba bara för själva degens skull. Så ser man istället något annat, några nya universum t.ex i en ny konsoll :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 47
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

• 1 month later...

VOTE: 3,1,2

Har ett Wii, som bekand, och ska kanske skaffa ett XB360. Men i och med att Perfect Dark Zero inte når upp till mina förväntningar, och Bizzare Creations (geometry wars, Project Gotham) har blivit en multiformatstudio, kanske jag ändå låter bli. Skulle ändå inte köpa 360'n för mer än 2500 kronor, helst mindre än 2000...

Jag har ännu inte sett ett enda vettigt spel som är PS3-exklusivt, med undantag för MGS4, men om man känner Konami så kommer en uppdatterad version till 360'n i framtiden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Liten osannolikhetslista, ju längre ner desto osannolikare:
  • skribb utnämns till biskop i katolska kyrkan.
  • The Dude joinar Nationaldemokraterna.
  • Hultenius öppnar underforum för lekar, porr, droger & warez
  • Mordos skriver ett vettigt inlägg.
  • Umberto köper en konsol.

Haha :sick:

--

Jag har inte någon av konsolerna. Ska dock köpa 360 eller PS3 snart... blir nog 360.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor