Colan K Skrivet 19 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2007 Skalll skaffa en 360 sedan i vinter, Mass Effect i mörkret. Nu när alla börjar skolan har jag inget att göra heller, ska jobba lite ibland så man skaffar hdtv också. Usch, men det är ganska skönt att spara ihop till saker faktist. Istället för jobba bara för själva degens skull. Så ser man istället något annat, några nya universum t.ex i en ny konsoll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2007 Jag vill ha 360 eller ps3 innan GTA IV ... vilket eller när har jag dock ingen aning om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 29 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2007 VOTE: 3,1,2 Har ett Wii, som bekand, och ska kanske skaffa ett XB360. Men i och med att Perfect Dark Zero inte når upp till mina förväntningar, och Bizzare Creations (geometry wars, Project Gotham) har blivit en multiformatstudio, kanske jag ändå låter bli. Skulle ändå inte köpa 360'n för mer än 2500 kronor, helst mindre än 2000... Jag har ännu inte sett ett enda vettigt spel som är PS3-exklusivt, med undantag för MGS4, men om man känner Konami så kommer en uppdatterad version till 360'n i framtiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 29 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2007 Liten osannolikhetslista, ju längre ner desto osannolikare: skribb utnämns till biskop i katolska kyrkan. The Dude joinar Nationaldemokraterna. Hultenius öppnar underforum för lekar, porr, droger & warez Mordos skriver ett vettigt inlägg. Umberto köper en konsol. Haha -- Jag har inte någon av konsolerna. Ska dock köpa 360 eller PS3 snart... blir nog 360. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 1 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2007 Har en 360, ska investera i ett ps3 också, men inte på ett tag. Wii har jag verkligen inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 2 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 Har Xbox360 pga. GTAIV. Köpte i somras. Jag var för snabb. Nu sitter jag och lirar skate-demot dagarna i ända. Ska nog pimpa xboxen lite - så jag har råd att lira hela skate istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 2 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 Null Vote på alla. Nöjer mig med PC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 3 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2007 Null Vote på alla. Nöjer mig med PC Då ska du väl ändå välja nej på alla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts