eXotic Skrivet 9 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 Nej på alla. Liten sannolikhetslista, ju längre ner desto osannolikare: Mordos skriver ett vettigt inlägg. Haha, den där gillar jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 9 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 Listtrådar ftl. Jag minns de gamla goda dagarna då man faktiskt diskuterade saker på forum. Ah, those were the days... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 9 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 2. 1. 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 9 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 3-2-2. Skulle kanske köpa en Ps3'a också om jag har råd, efter 360'n. Fast den står inte först på listan. Lite nya delar till min dator, och kanske lite så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 9 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 Jag har bara ett gammalt PS2, dock sparar jag till ett Playstation 3. 2/2/3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 9 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 Äger en PS3 och har ingen tanke på att köpa ännu en konsol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 9 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 2 2 3 PS3 FTW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 9 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 Mordos skriver ett vettigt inlägg. Schysst! Nej till 360 och Wii, men nån gång blir det en PS3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 9 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 Liten osannolikhetslista, ju längre ner desto osannolikare: skribb utnämns till biskop i katolska kyrkan. The Dude joinar Nationaldemokraterna. Hultenius öppnar underforum för lekar, porr, droger & warez Mordos skriver ett vettigt inlägg. Umberto köper en konsol. Måste säga att jag tycker det är väldigt skoj att se att så många har eller tänker skaffa ps3an! efter allt snack om att det skulle floppa totalt för priset erkänn, med allt som kommer till det förr eller senare så kan man bara inte skita i den .. I LOVE MY PLAYSTATION 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 9 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 Jag minns de gamla goda dagarna då man faktiskt diskuterade saker på forum. Ah, those were the days... Ahh, indeed! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 9 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 (redigerad) Nej på alla. Liten osannolikhetslista, ju längre ner desto osannolikare: skribb utnämns till biskop i katolska kyrkan. The Dude joinar Nationaldemokraterna. Hultenius öppnar underforum för lekar, porr, droger & warez Mordos skriver ett vettigt inlägg. Umberto köper en konsol. Hahah! dagens! *host* nattens Skall skaffa en Xbox360 så jag har nåt att göra på internatet, och PS3 sen när jag blir lite gammlare. eftersom jag har mina egna inkomster och allt Redigerad 9 augusti, 2007 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 Hahah! dagens! *host* nattens Skall skaffa en Xbox360 så jag har nåt att göra på internatet, och PS3 sen när jag blir lite gammlare. eftersom jag har mina egna inkomster och allt haha, av vad jag ser på din underbara stavning så undrar jag om du kan bli "gammlare" det heter ju ålderligare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 Nej. Nej. Nej Är inte så intresserad av konsoler,mest då för att brorsan har köpt ett wii just,schysst som fan men jag håller mig nog till datorn. -- Shady_4_life,det där var ironi va? Det heter ju äldre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 2. 2. 2. Hade ett 360 men sålde det. Kan inte svika min dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 10 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 haha, av vad jag ser på din underbara stavning så undrar jag om du kan bli "gammlare" det heter ju ålderligare Okej, måste säga att det är jävligt svårt att skriva vanlig hederlig svenska utan att få ett ända stavfel Här där jag bor säger vi: Ja ska bid tärt ja var gamblan. och det får jag till: Jag skall vänta tills jag blir gammlare. Så det är bara att välja, min hembyggds dialekt rättstavad eller Svenskan som jag har problem med gramatiken inom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C-J Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 nej nej ja, använder min ps3 till allt nu eftersom datorn här hemma e paj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I Need Skrivet 11 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2007 Har en Xbox 360. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 13 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 Nej Nej Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 Nej på 360 och Wii Men ska unna mig ett PS3 här någon dag när jag är ledig, lön på onsdag så det blir säkert då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferrari Skrivet 17 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2007 1 Nej, men skall skaffa 2 Nej 3 Nej,kanske skall skaffa, väntar på pris minskningar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts