I lol Skrivet 8 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2007 Rösta rösta! Votes: 3. 2. 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 8 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2007 Har en Xbox 360 och planerar att köpa en PS3 när priset gått ner, fler spel kommer och jag har mer pengar, alltså en bra bit in i framtiden=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 8 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2007 Har ett Wii.. Planerar inte att köpa någon av de andra två. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 8 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2007 (redigerad) YEAY! jag e änsålänge den ända med ps3 här som röstat iaf Btw, röstade; 2. 2. 1. Redigerad 8 augusti, 2007 av Shady_4_life Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 8 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2007 Ja/Nej/Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 8 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2007 2/2/3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 8 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2007 Jag har en 360, men inte PS3 eller Wii. Vill eller kommer inte skaffa någon av dom två heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 9 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 2/3/3. Xbox 360 tilltalar mig icke. Gillade aldrig vanliga Xbox. Wii verkar trevlig och billig. Hade varit kul att lira nya versioner av klassiker som Zelda, Super Mario, osv... PS3:n lockar. Blu-ray. Gamla hederliga Dual Shock. Men om jag känner mig själv rätt så blir det nog ingen konsoll alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kling66 Skrivet 9 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 2/2/1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 9 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 Votes: 3. 2. 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 9 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 (redigerad) Äger en 360, planerar att köpa en PS3:a. Har inget intresse för ett Wii. Kan köpa PS3:an nu, men... inget släppt exklusivt spel lockar ännu. Men Uncharted: Drake's Fortune och MGS 4 är lockande. Ratchet and Clank: Tools of Destruction ser väldigt skoj ut också, speciellt plattformingen-delen av det. Spelet ser ut som en Pixar-film, jättegulligt och det ser kul ut att spela från det jag sett ifrån de gameplay videos jag sett. Resistance ser okej ut, men knappast något som får mig att köpa en konsol, men kommer nog plocka upp det när jag skaffar mig en PS3:a. Heavenly Sword kan vara bra, men det ser otroligt klumpigt och segt ut faktiskt. Fightingen d.v.s. Hon rör sig otroligt långsamt om man jämför med Kratos t.e.x. Sen så är jag intresserad av Home, och hur man kan andvända maskinen som en dator. Sen kommer LA Noire nästa år också. Och i framtiden kommer man säkert att få se ett God of War III, det måste man ju ha, värsta cliffhanger slutet på God of War 2, måste få veta hur det slutar nu när man spelat de 2 första. Redigerad 9 augusti, 2007 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 9 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 (redigerad) 3/2/2. Redigerad 9 augusti, 2007 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 9 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 2 2 3 Jag snirklar fram på min kära sonystig. Jag har redan pengar nog för ett Ps3, men vill inte slänge ut så otroligt mycket för en konsoll. Jag avvaktar ett tag till innan jag slår till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 9 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 3 2 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 9 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 1 3 2 Har funderat på WII då dom har ju en väldigt ovanlig kontroll.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 9 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 1. Ja 2. Nej, men kanske skall skaffa. Väntar på pris minskningar. 3. Nej, men skall skaffa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 9 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 1. Ja 2. Ja 3. Ja (köpte häromdagen). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 9 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 Ja Nej Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 9 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 (redigerad) Fuck it. Nej på alla. Redigerad 9 augusti, 2007 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 9 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 (redigerad) Nej på alla. Liten osannolikhetslista, ju längre ner desto osannolikare:skribb utnämns till biskop i katolska kyrkan.The Dude joinar Nationaldemokraterna.Hultenius öppnar underforum för lekar, porr, droger & warez Mordos skriver ett vettigt inlägg.Umberto köper en konsol. Redigerad 9 augusti, 2007 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts