Jump to content

Har du PS3, Xbox360, Nintendo Wii?

I lol
 Share

Har du?  

80 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 47
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Äger en 360, planerar att köpa en PS3:a. Har inget intresse för ett Wii. Kan köpa PS3:an nu, men... inget släppt exklusivt spel lockar ännu. Men Uncharted: Drake's Fortune och MGS 4 är lockande. Ratchet and Clank: Tools of Destruction ser väldigt skoj ut också, speciellt plattformingen-delen av det. Spelet ser ut som en Pixar-film, jättegulligt och det ser kul ut att spela från det jag sett ifrån de gameplay videos jag sett.

Resistance ser okej ut, men knappast något som får mig att köpa en konsol, men kommer nog plocka upp det när jag skaffar mig en PS3:a. Heavenly Sword kan vara bra, men det ser otroligt klumpigt och segt ut faktiskt. Fightingen d.v.s. Hon rör sig otroligt långsamt om man jämför med Kratos t.e.x.

Sen så är jag intresserad av Home, och hur man kan andvända maskinen som en dator. Sen kommer LA Noire nästa år också. Och i framtiden kommer man säkert att få se ett God of War III, det måste man ju ha, värsta cliffhanger slutet på God of War 2, måste få veta hur det slutar nu när man spelat de 2 första.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej på alla.

Liten osannolikhetslista, ju längre ner desto osannolikare:

• skribb utnämns till biskop i katolska kyrkan.
  • The Dude joinar Nationaldemokraterna.
  • Hultenius öppnar underforum för lekar, porr, droger & warez
  • Mordos skriver ett vettigt inlägg.
  • Umberto köper en konsol.

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor