antepanteboy Skrivet 8 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2007 (redigerad) Det är nu snart ett halvår sedan vi staratde vårt 5:e projekt, och efter som att det verkar som att folk gillade resultatet så tycker jag att vi gör ett nytt projekt, och den här gången i VC Det är bara ett förslag och ni får gärna komma med ideér och förslag, allt för att filmen ska bli så bra som möjligt! Allt om editering och namn och sånt som det blev problem med i förra tråden skippar vi ett tag nu, det viktiga nu är att få ihop ett gäng stuntare, alla editerings frågor och sånt får vi sköta sen. Vad sägs? Stuntare: Theonly one Merkky MaCi Redigerad 10 september, 2007 av antepanteboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2007 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=42880 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 8 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2007 Detta blir nummer 5, 5, 5, 5, 5, 5. FEM! (not in btw) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2007 (redigerad) Och jag är inte med för jag kan inte stunta. Edit: I VC! Redigerad 9 augusti, 2007 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 8 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2007 Kanske kan ta med nåt om det känns viktigt. Är gärna på att redigera också... Har en ny laptop att redigera på, och filmar på en annan dator än den här, så vi slipper skiten med kass kvalla som i Operator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 (redigerad) Yay Yay. Ajm in! Fan vad kul! Fast mina reps är typ i slowmotion men det ska väl gå att åtgärda.. Redigerad 10 augusti, 2007 av Ma__Cipriani Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 10 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 september, 2007 Tycker att vi ska genomföra det här Kom igen nu folk, gå med i den här och skapa historia Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 10 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2007 5 .5 .5 .5 .5 .5 .5 .5 .5 .5 .5 Inte med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts