I Need Skrivet 8 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2007 Går det att lägga in egna låtar / radiostationer på "GTA 2" alternativt finns det något program att ladda ner för att få den möjligheten? Tacksam för svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 Mja, du kan ju alltid ersätta wav-filerna i data\GTAudio till nåt annat. Men eget soundtrack skulle jag inte kalla det. I GTA1 kunde man stoppa in en CD-skiva som spelades när man satte sig i bilarna, men jag vet inte om det funkar i GTA2 också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I Need Skrivet 11 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2007 Mja, du kan ju alltid ersätta wav-filerna i data\GTAudio till nåt annat. Men eget soundtrack skulle jag inte kalla det. I GTA1 kunde man stoppa in en CD-skiva som spelades när man satte sig i bilarna, men jag vet inte om det funkar i GTA2 också. Okej, tack så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 12 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2007 Annars kan du väl bara sänka GTA2-ljuden (antingen musik eller ljud också) och sätta på musik inifrån Windows, kanske. Inte samma sak, men det är väl det bästa man kan få. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts