Tidis Skrivet 8 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2007 tjena jag skulle vilja ha lite mer online spel att kö så posta här om ni har nåt att rekomendera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2007 Swat 4 Worms Armageddon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 8 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2007 Klassikern Betapet. Battlefield 2, sanna mina ord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2007 Swat 4 Gratis? Worms Armageddon Gratis? Battlefield 2, sanna mina ord. Gratis? Klassikern Betapet. Gra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2007 Gratis? (#2) Ja, det kan man få fixat gratis ja. Jag är l33t på det. Gotta fuckin' love Worms Armageddon online. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 8 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2007 (redigerad) glougBetapet är iallafall gratis. Och det vet du. BF2 måste man ju köpa, men därifrån är det fult ut gratis. Om man inte skaffar det på olagligt vis, men då blir det endast SP eller LAN som gäller. Tråktråk. Redigerad 8 augusti, 2007 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2007 Betapet är iallafall gratis. Och det vet du. Det var därför jag avbröt mig. Och att ni sitter och säger att man kan skaffa spelen gratis är ju bara löjligt. Ni vet mycket väl att han menade riktiga gratisspel, som är lagliga gratis. Hade han velat ha betalspel för att sedan ladda hem det så hade han frågat om vanliga spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidis Skrivet 8 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2007 Det var därför jag avbröt mig. Och att ni sitter och säger att man kan skaffa spelen gratis är ju bara löjligt. Ni vet mycket väl att han menade riktiga gratisspel, som är lagliga gratis. Hade han velat ha betalspel för att sedan ladda hem det så hade han frågat om vanliga spel. just precis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 8 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2007 Det var därför jag avbröt mig. Och att ni sitter och säger att man kan skaffa spelen gratis är ju bara löjligt. Ni vet mycket väl att han menade riktiga gratisspel, som är lagliga gratis. Hade han velat ha betalspel för att sedan ladda hem det så hade han frågat om vanliga spel. Man kan också tolka det som att han ville ha spel utan månadsavgifter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 8 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2007 Det var därför jag avbröt mig. Och att ni sitter och säger att man kan skaffa spelen gratis är ju bara löjligt. Ni vet mycket väl att han menade riktiga gratisspel, som är lagliga gratis. Hade han velat ha betalspel för att sedan ladda hem det så hade han frågat om vanliga spel.Ja, och det var därför jag editerade in ett "Och det vet du". Men precis som Umberto sa att man kunde, så trodde jag han sökte efter spel som var gratis att spel online. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 8 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2007 Flyff - Hemsida Corum Online - Hemsida Rappelz - Hemsida Maplestory - Hemsida Silkroad - Hemsida Shotonline - Hemsida Americas Army - Hemsida Det är väl dom jag kan komma på för stunden. Hoppas att något av spelen passar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2007 (redigerad) Men fortfarande så är inte spelet gratis, vilket är precis vad han vill ha. Men.. Whatever. Redigerad 8 augusti, 2007 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 8 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2007 Lajnux har redan tipsat om det, MapleStory. De flesta lägger av fort men om man verkligen kommer till högre levels blir det riktigt kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2007 Gratis? Gratis? Gratis? Gra... Moto Racer! http://www.classic-gaming.net/game/86/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 8 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2007 Men fortfarande så är inte spelet gratis, vilket är precis vad han vill ha. De har allt rätt att skriva de där, med tanke på att han inte specifierade sig med att allt skulle vara gratis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 8 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2007 Skissa und Gissa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 9 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 De har allt rätt att skriva de där, med tanke på att han inte specifierade sig med att allt skulle vara gratis. Så man måste skriva grammatiskt helt otroligt precist jävla askorrekt för att ni ska komma med seriösa svar? Då lägger jag ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 9 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 Guild Wars 149kr kan man fan slänga ut för ett mästerverk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaiser Franz Skrivet 9 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 (redigerad) Age of canon ,har väll fortfarand open beta? Det var vist closed beta och den är slut. Förlåt TS. Redigerad 9 augusti, 2007 av Kaiser Franz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RF-AT Skrivet 16 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2007 (redigerad) Lajnux har redan tipsat om det, MapleStory. De flesta lägger av fort men om man verkligen kommer till högre levels blir det riktigt kul. Maplestory är sämsta spelet ju..det finns ca 100 fusk. En vän har godmode ONTOPIC: Gunz the duel (http://gunz.ijji.com/ ) tror det är rätt sida Redigerad 16 augusti, 2007 av RF-AT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts