Bubba Skrivet 8 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2007 (redigerad) Hej Jag har nyss börjat lira D2 igen för jag fick reda på att det har varit en ladder reset . Så jag undrar om någon vill vara med å starta upp en clan? Jag har fixxat en sida men om det blir nått serri så fixxar jag ett riktigt domännamn http://klabben.247ihost.com/ Där är sidan.... Jag är registrerad Som SnigelN. Så säg till om ni vill joina. Edit: ag fixxade ett nytt domännamn... Men det är inte temporärt de funkade inte att logga in med .tk domännamnet så jag struntar i det.... MVH Redigerad 9 augusti, 2007 av Bubba Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 8 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2007 PvP klan eller vad är det för sorts klan? Funderar på att installera d2 igen, isf med en smiterdin eller hammerdin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubba Skrivet 8 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2007 PvP klan eller vad är det för sorts klan? Funderar på att installera d2 igen, isf med en smiterdin eller hammerdin. Det har jag inte bestämmt än Blir nog messt PvM Först å sen om vi får många members så ska jag försöka fixxa lite pvp...´Men om en annan clan utmanar oss då accepterar vi ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 8 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2007 Snygg grammatik! "Now The Site is Up And i Welcome you To join Our Clan! We are A Diablo II Clan And if you want to join write in the forum!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubba Skrivet 8 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2007 (redigerad) Snygg grammatik! "Now The Site is Up And i Welcome you To join Our Clan! We are A Diablo II Clan And if you want to join write in the forum!" Tackar.... Ne ja vet jag e dålig på engelska Btw.. så resettade jag sidan nu ska ändra lite... Redigerad 8 augusti, 2007 av Bubba Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts