kicken Skrivet 8 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2007 (redigerad) Hej! Jag har haft detta problem tidigare och har bl.a gjort en post i datorhjälpstråden när den fanns. Ni kan läsa det här. Bilden, som ni kan se (Klick) är tagen från Backpacker 3. Nu är det så att jag stött på samma problem igen, i andra spel, både på internet och vanliga dataspel. Bl.a spelade jag CSI för ett tag sedan och då kom samma textrutor upp i spelet som ni kan se på denna bild. Jag orkade inte starta spelet, men kan säga att det är värre där, då jag inte kan kolla på varken information om gärningsmän, bevis m.m. då samma rutor dyker upp. Detta problem dyker även upp på online-spel på internet. Bl.a på www.isketch.net (PrintScreen) Nu letar jag desperat efter något eller någon som kan fixa detta problem. Jag ställde samma fråga på Sweclockers, men till min förvåning visste dom inte där heller eller så ville ingen svara. Jag vänder mig nu till er kära medlemmar. Jag skulle vara evigt tacksam över den som kan hjälpa mig. Edit: Jag har fått lite hjälp på traven då en jag frågade hittade denna tråd, som beskriver ett liknande problem. Kan det vara samma problem för mig? Och om det är samma problem, ska jag skruva loss min bärbara då? Tack på förhand / Kicken Redigerad 8 augusti, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 8 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2007 Har för mig att det är ganska riskabelt att öppna en bärbar och blåsa... har du kollat med SpeedFan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 8 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2007 (redigerad) Har för mig att det är ganska riskabelt att öppna en bärbar och blåsa... har du kollat med SpeedFan? Okej, ska nog inte göra det, om det är risk att den skadas. Vad är SpeedFan och vad använder man det till? Jaja, googlar så länge, editerar in svar om jag ej förstår. Har nu använt programmet. Screenshot: http://ww2.beffo.se/upload/pic~/d398rni03z5i.PNG Vad visar det? Är det bra eller dåligt? Redigerad 8 augusti, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 8 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2007 Har du kollat språket som är inställt på din dator. För om inte jag har fel så kommer det bara så där om Just den språk filen är trasig eller om ett annat språk är inställt men saknar text språket.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 8 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2007 Har du kollat språket som är inställt på din dator. För om inte jag har fel så kommer det bara så där om Just den språk filen är trasig eller om ett annat språk är inställt men saknar text språket.. Hmm, du kan ha rätt, men hur ska jag kontrollera det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 8 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2007 Verkar inte vara någon extrem hetta... kan handla om, precis som Alle säger, text codecs. Var du kan ladda ner/uppdatera detta vet jag dock inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 8 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2007 Det är inte sant :D Jag löste problemet, men jag vet inte hur. Eller ja, jag la till "American (United States)" i min språkmeny och nu funkar alla spel + den där sidan igen. Sjukt mycket tack till dig alle, tackar även dig Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts