Stevex Skrivet 8 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2007 (redigerad) Jag har sett att många använder dom där vinare vägarna till lc som bj070893 gjort, det följer ju med en installer har provat installera i lc mappen men det funkar inte. Nån som vet hur man gör? Hatar dom här fula vägarna Redigerad 8 augusti, 2007 av Stevex Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 8 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2007 Fel forum, rapporterad för flyttning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 8 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2007 Fel forum, rapporterad för flyttning. Oj tänkte inte på det ^^ skulle kanske passa bättre i modding delen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 8 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2007 Tråd flyttad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2007 Tråd flyttad. Hehe, det var ett tag sedan du fick flytta/låsa en topic, right? Trodde först det var någon konstig stuntfilm som hette "Dom där fina vägarna " Ang. ditt problem Stevex så vet jag inte. Jag drog hem en "finare-vägar texturmod" till Vice City förr, det funkade utmärkt med installern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 9 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 Hehe, det var ett tag sedan du fick flytta/låsa en topic, right? Trodde först det var någon konstig stuntfilm som hette "Dom där fina vägarna " Ang. ditt problem Stevex så vet jag inte. Jag drog hem en "finare-vägar texturmod" till Vice City förr, det funkade utmärkt med installern. funkade inte med installern, det är i lc jag vill ha vägarna inte i vc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts