Rixxz Skrivet 7 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2007 Jo nu är det så här va att mitt graffekort (Geforce 5500) Har fått Damp 3 ggr och blivit till en svart hög av skit. Så jag ringde till datorns support och sa att det gått sönder 3 ggr. Då sa dom att jag skulle få ett Geforce 7600GT (Som jag har i nu) har nä,ligen hört att många tycker att geforce 7600GT är ren skit. tycker ni att det är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 7 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2007 Jo nu är det så här va att mitt graffekort (Geforce 5500) Har fått Damp 3 ggr och blivit till en svart hög av skit. Så jag ringde till datorns support och sa att det gått sönder 3 ggr. Då sa dom att jag skulle få ett Geforce 7600GT (Som jag har i nu) har nä,ligen hört att många tycker att geforce 7600GT är ren skit. tycker ni att det är det? Säkerligen bättre än ditt GF5500! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2007 (redigerad) Ja, med inte någon som helst aning om vad jag snackar om så svarar jag: ja! Redigerad 7 augusti, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 7 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2007 Ditt nya kort ligger 2 generationer före det andra så jag antar att det ska vara bättre än ditt gamla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2007 (redigerad) Idag behöver man nästan ett kort från 7 serien för att klara sig alternativt ett bra kort från 6 serien. (om man nu kör nvidia). Go for it. Redigerad 7 augusti, 2007 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 7 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2007 jag har ett GF 7600 GS och kör dom flesta spelen på högsta grafik flytande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 7 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2007 Jo nu är det så här va att mitt graffekort (Geforce 5500) Har fått Damp 3 ggr och blivit till en svart hög av skit. Så jag ringde till datorns support och sa att det gått sönder 3 ggr. Då sa dom att jag skulle få ett Geforce 7600GT (Som jag har i nu) har nä,ligen hört att många tycker att geforce 7600GT är ren skit. tycker ni att det är det? Man kan ju fundera på om du har någon användning av det. Om din dator var byggd under den tid då ett 5500-kort var vettigt att slänga in i ett paket, är förmodligen resten av komponenterna, som Pixiegnom sade, två generationer gamla. Grafikkortet är snabbt, men är din dator snabb nog för att hålla det tempot? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 8 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2007 Jag har ett Geforce 5200 FX så tycker inte ditt suger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 8 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2007 Jag har 7600GT och det funkar finfint, men eftersom min dator är så pass bra så sparar jag till ett bättre med DirectX10 stöd. Men det duger absolut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rixxz Skrivet 8 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2007 Nja,resten av min dator är inte SÅ pjåkig. Specs:intel pentium 4 3,20 ghz ram:1gb ddr2 ram. Köpte den för 3 år sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 8 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2007 Som dem flesta säger här, bättre än din förra. Det finns bättre kort, det finns sämre. Den är bra, den duger mycket väl. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rixxz Skrivet 9 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 Ledsen om jag går offtopic nu men iallafall,jag har börjat lira Oblivion och jag vill köpa ett hus,vet någon hur jag gör det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts