j3ns Skrivet 8 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2007 (redigerad) *OBS*SPOILER* Här: Det är jävligt roligt när han är i Alaska och går in på eski-MOE´s eller när han spelar Grand Theft Walrus (att ingen tänkte på det)Till hit Redigerad 8 augusti, 2007 av j3ns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 8 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2007 *OBS*SPOILER* Här: Grand Theft Walrus (att ingen tänkte på det)Till hit Tror nog att de flesta tänkte på det, men det var enligt mig inte det roligaste i filmen. Spiderpig <3. Earthquake/Aftershock <3. This book doesn't have any answer <3. Hela filmen <3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 8 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2007 Har en anna sak som jag tyckte var extremt kul När homer dumpar Pig Crap Silon i sjön och det säger bara SWOOOSH och hela sjön blir förgiftad och sjön säger "EVIL" haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2007 Det absolut bästa i hela filmen var tveklöst " I like men now ". Ralph Wiggum är bäst. http://www.youtube.com/watch?v=BLv37sC9ajU (0.25) Förresten, är det bara jag som inte tyckte att "Spider Pig" -grejen var rolig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 8 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2007 Förresten, är det bara jag som inte tyckte att "Spider Pig" -grejen var rolig? Ja, ditt äckel. Neejdå Kebab, jag fann inte det särskilt roligt heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 9 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 (redigerad) Tror nog att de flesta tänkte på det, men det var enligt mig inte det roligaste i filmen. Spiderpig <3. Earthquake/Aftershock <3. This book doesn't have any answer <3. Hela filmen <3. Jo Spiderpig är ju lätt det bästa (eller en utav dom bästa) saken som händer i filmen. men tänkte att Grand Theft Walrus passade bra på det här forumet Redigerad 9 augusti, 2007 av j3ns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 9 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 Såg skiten igår..... Tveklöst den sämsta filmen jag har sett hittils. Inte alls vad jag hade väntat mig. Enda bästa var *wrap* "RUN RUN RUN" *wrap* "JUMP JUMP JUMP" *wrap* "REST REST REST" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 Såg skiten igår..... Tveklöst den sämsta filmen jag har sett hittils. Inte alls vad jag hade väntat mig. Enda bästa var *wrap* "RUN RUN RUN" *wrap* "JUMP JUMP JUMP" *wrap* "REST REST REST" You, my friend.. have to taste what so ever. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
den0m Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 HIhIHIhIHiHiHiHI man får se hans snåp.. HiHihoHohOihihiHihiHohohohOHOHoHHOHhhho Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 (redigerad) Såg filmen igår. Jag tyckte den var ganska bra och den gav en hyffsad biokänsla Och den får 4/5 av mig. Redigerad 10 augusti, 2007 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 HIhIHIhIHiHiHiHI man får se hans snåp .. HiHihoHohOihihi HihiHohohohO HOHoHHOHhhho Ja, det suger att man fick veta det redan på SF's hemsida. Filmens roligaste scen hade blivit tusen gånger roligare om man inte hade vetat om det innan. Hahaha, underbar användning av spolier-taggen Marky! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 Ja, det suger att man fick veta det redan på SF's hemsida. Filmens roligaste scen hade blivit tusen gånger roligare om man inte hade vetat om det innan. Säger som en kille på FB. "Trodde han skulle ha en redig ål innanför byxorna." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
den0m Skrivet 11 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2007 Ja, det suger att man fick veta det redan på SF's hemsida. Filmens roligaste scen hade blivit tusen gånger roligare om man inte hade vetat om det innan. Hahaha, underbar användning av spolier-taggen Marky! Matt Groening svarade ju att det var enda anledningen till att dom gjorde filmen i en intervju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 11 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2007 (redigerad) Det är jävligt bra när Homer och Familjen bråkar och så säger Homer: -"We have a great life in Alaska and we are never going back to America again." Redigerad 11 augusti, 2007 av j3ns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 15 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2007 Mycket roliga saker i filmen men dom flesta sakerna har redan tagits upp. En annan sak jag garvade åt var i slutet när homer ska spika fast en av takplattorna och han tar bort fingret, spikar och man tror att han lyckades men han spikade fast den i benet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
den0m Skrivet 15 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2007 Mycket roliga saker i filmen men dom flesta sakerna har redan tagits upp. En annan sak jag garvade åt var i slutet när homer ska spika fast en av takplattorna och han tar bort fingret, spikar och man tror att han lyckades men han spikade fast den i benet. AHAHA Fan va jag garva då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 15 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2007 Hade nog lite för höga förväntningar på den. Den var bra visst. Men inte så mkt bättre än själva serien. Vilket jag trodde att den skulle vara. Men visst, rolig. Och det var ju trots allt The Simpsons. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2007 Någon som vet om filmen slog några biorekord av något slag? ..Det känns som att den borde ha gjort det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 18 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2007 asså.. för att vara en simpsons film så borde den hållt sååå mkt högre klass! tyckte den sög rätt enormt, absolut inget ja tänker se igen.. det kändes som ett enda långt avsnitt.. där va ju lite scener som va roliga, ja.. men den var absolut inte bra för det.. den var oxå mer drama än komedi ju och sen så måste jag säga att Family Guy the movie är 1000ggr bättre än denna! fattar inte att family guy inteär mer känt det är mycket roligare och bättre än simpsons.. betyg av mig på Simpsons the movie: 2/10 betyg av mig på Family guy the movie: 8/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 18 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2007 (redigerad) Det var inget förresten. Redigerad 18 augusti, 2007 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts