Joe Dirt Skrivet 7 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2007 (redigerad) En av världens bästa film!!! (enligt mig ) Prata om filmen i denna tråd! Bästa scenen är ju när lisa beskriver connie och marge tittar upp i taket och ser gris fotsteg och homer står där med grisen i taket och sjunger "Spider-Pig, Spider-Pig, does whatever a Spider-Pig does, Can he swing from a web, no he cant he´s a pig, Loooook ouuut he is a Spider-Pig". HAHAHAHAHAHHA! Redigerad 7 augusti, 2007 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 7 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2007 Boob-lady är såp jövka ROLIG!!!!!!!! :lol: Skittråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 7 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2007 Har inte sett den ännu, vill gärna se den dock Missade den när den var på bio här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 7 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2007 Har inte sett den ännu, vill gärna se den dock Missade den när den var på bio här Det är ett måste!! är man ett simpsons fan så är detta ett riktigt måste!!!! BTW, Jag sa fel han heter Colin inte Connie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carlis Skrivet 7 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2007 Den är helt okej inte så "värsta wow" bra men helt okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 7 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2007 Jag tyckte att den var grymt bra. Förväntade mig inte en så bra film, trodde att det skulle bli ensidigt men dom lyckades faktist hålla i allting och få en riktigt bra och filmisk känsla. Favorit scen? Hm, spiderpig scenen, Boob lady går alltid hem, kan inte riktigt placera dom.. Men en scen som dom inte nämt här än är när när Homer vill pussas med grisen. Så jävla gay. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2007 Man kan inte annat än älska början. Steady, Steady... *slår hammaren i ögat* *bart klättrar upp i tv-antennen* EARTHQUAKE! *bart trillar ner och hänger i stuprännan* AFTERSHOCK! Sinnes vad kul det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 7 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2007 Jag tyckte filmen var ganska dålig... 2/5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 7 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2007 (redigerad) Skittråd. Agree. Folk kommer bara sitta och skriva skämt dom hade med i filmen. Redigerad 7 augusti, 2007 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 7 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2007 StellHell: Håller med det är bara för roligt!! haha! Saleen: Ja men det finnns dom som faktiskt tycker det är kul... tycker inte du det så behöver du inte skriva här!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LeonRubenstein Skrivet 7 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2007 gillar inte simpsons så mycket. ganska lama skämt. men i filmen ibörjan när green day spelar och scenen sjunker. så tar dom upp fioler och säger "gentlemen its been a honor to have played with you" så jävla roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 7 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2007 Tyckte inte filmen skilde sig nog mycket från serien, men den var ändå väldigt rolig. Klart köp när den kommer på DVD. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 7 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2007 En av världens bästa film!!! (enligt mig ) Prata om filmen i denna tråd! Bästa scenen är ju när lisa beskriver connie och marge tittar upp i taket och ser gris fotsteg och homer står där med grisen i taket och sjunger "Spider-Pig, Spider-Pig, does whatever a Spider-Pig does, Can he swing from a web, no he cant he´s a pig, Loooook ouuut he is a Spider-Pig". HAHAHAHAHAHHA! Haha.. Lätt.. Har en video på det på mobilen ... Jag o min kompis trodde att filmen skulle floppa totalt eftersom att vi räknade med att det skulle bli svårt att få det att hålla i 90 minuter.. Men se det lyckades dom allt med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 7 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2007 Jag kanske bara är analt våldtagen utav Deltanator, men jag fann inte filmen så överdrivet rolig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 7 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2007 Spoilervarning Jag gillar den här och den här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 7 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2007 Själv älskar jag när Homer piskar hundarna som drar hundsläden och skriker åt dom "VILA, VILA, VILA!" . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 7 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2007 Satt och tittade lite på youtube!!! Man msåte bara älska den där söta grisen haha *SPOILER VARNING* http://www.youtube.com/watch?v=YCsNgmuyzOw&NR=1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 7 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2007 (redigerad) Boob-lady är såp jövka ROLIG!!!!!!!! Skittråd. Då var din post lika mycket skräp som den här tråden. T: Älskar scenen då Ned säger att han ska prata för gud, eller något liknande. Och Homer sitter hukad under kyrkbänken och håller fingrararna i kors och säger "Gay, gay, gay,gay" . http://www.youtube.com/watch?v=TDJrxADEBto Ah, kom på den här scenen då President Schwarzenegger säger "I was elected to ead, not to read". http://www.youtube.com/watch?v=HBlujJ6VEtg Grymt härlig film. Redigerad 7 augusti, 2007 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 7 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2007 Har ej set denna vill se den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 7 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2007 Älskade filmen. Spiderpig Remix. http://www.youtube.com/watch?v=1R828rFd2aI...ted&search= Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts