skribb Skrivet 6 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2007 Jag har ett trivialt men ändock grovt irriterande problem. Det är nämligen så att jag råkat komma åt någon tangentkombination som orsakat så att jag ej längre kan skriva en enkel accent ( ´ ) utan en knapptryckning på denna tangent spottar ut två accenter på en gång ( ´´ ). Jag märkte detta när jag skulle skriva succ´´e (<- störigt). Min fråga är, vad är kombinationen för att byta tillbaka? Alt+Shift fungerar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 7 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2007 Något annat mystiskt än ´´ med i spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 7 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2007 Nåps. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts