Vice. Skrivet 6 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2007 Någon som vet vart man kan hitta det spelet?! Jag har letar precis över allt och kan inte hitta det någonstanns. Om någon vet får ni gärna hjälpa mig! Tack på förhand/Vice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 6 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2007 http://www.classic-gaming.net/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 7 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2007 http://www.classic-gaming.net/ Meh, är det bara jag eller hittar ni mer än ett demo på den sidan? Jag hittar inte hela spelet. Füü tobbe. Inte skapa falska förväntningar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 7 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2007 Meh, är det bara jag eller hittar ni mer än ett demo på den sidan? Jag hittar inte hela spelet. Füü tobbe. Inte skapa falska förväntningar Ajajaj, jag trodde att det var abandonware, men det säljs tydligen fortfarande. Men om du har precis letat överallt (ja, du vet var jag menar) och inte hittat något så måste du har letat väldigt dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2007 Ajajaj, jag trodde att det var abandonware, men det säljs tydligen fortfarande. Men om du har precis letat överallt (ja, du vet var jag menar) och inte hittat något så måste du har letat väldigt dåligt. Uppenbarligen. >< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 7 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2007 Uppenbarligen. >< Så du erkänner alltså här och nu öppet inför hela internet att du inte känner till namnet på en enda sida för olaga nedladdningar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2007 Så du erkänner alltså här och nu öppet inför hela internet att du inte känner till namnet på en enda sida för olaga nedladdningar? Nej, jag erkänner alltså här och nu öppet inför hela internet att jag inte känner till namnet på en enda sida för olaga nedladdningar där spelet finns, med aktiva seedare. (men jag frågar efter lagliga ställen att köpa det på...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 8 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2007 Man köper inte ett spel som Doom. SNES graffe och inte särskilt kul i längden. Kul att köra nån gång ibland men något night gibbande kommer inte på fråga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 8 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2007 Man köper inte ett spel som Doom. SNES graffe och inte särskilt kul i längden. Kul att köra nån gång ibland men något night gibbande kommer inte på fråga.Du som talar så bra för allas åsikter borde ju bli politiker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 8 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2007 underground-gamer.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts