epix Skrivet 9 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 Flashback, en torrentsida och GTAsajt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 9 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 Undernethe/White Hand Studios forums (Oblivion-modar där jag gör rösterna till olika moddar) Modarkivet (men är fan aldrig där) Valandurs (mitt eget) Gamingsource (ännu mer Oblivion) Typ dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 9 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 longboard.se ünd this one Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 9 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 Inga Kommer här och gör sig märkvärdig? ---- Faktiskt bara det här forumet jag hänger på, men är lite inaktiv nu p.g.a. semester. Detta var första forumet jag hittade och det enda jag blivit kvar på. Många som hänger på flashback... Dem har väl myndighetsgräns där? Eller så hänger många som gäster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 9 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 Många som hänger på flashback... Dem har väl myndighetsgräns där? Eller så hänger många som gäster. Eller så hänger många där som medlemmar och struntar i åldersgränsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 Kommer här och gör sig märkvärdig? ---- Hihi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 (redigerad) GTAnytt.se Flashback.se Ibland passagen.se, men det är inte ofta. Lägger till ett forum: FSnordic.net Redigerad 10 augusti, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 En lång tid var det här forumet the one and only för mig. Men nu hänger jag på olika forum, dock inte som jätteaktiv skribent. Där är fortfarande sajten the one and only. Powerbits forum, jag var PSP-hjälparen i nöden på det forumet. Men har dragit mig tillbaka som aktiv medlem då jag inte känner för att sitta där och surfa direkt. Kollar bara på forumet nu för tiden. Skriver kanske ibland om det är någonting mer viktigt. QJ.net-forumet, där är jag inte ens medlem, kollar bara omkring och läser. Mest om PSP såklart. PC Gamer-forumet, där är jag inaktiv medlem. Skrev väl bara ett eller två inlägg eller något. Kikar in ibland för att läsa om någonting. Guildwars.gameamp.com, kollar bara, är inte medlem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kalle.b Skrivet 27 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2007 Powerbits Flashback Facepunch Studios Gtasajten Phpportalen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 27 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2007 Kollar på GTAStunting en del, annars är det bara här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 29 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2007 (redigerad) Mer eller mindre aktivt: Kirupa ZFGC Flash Kit deviantArt Flashback Zelda Universe Redigerad 2 september, 2007 av Patrik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 29 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2007 Flashback har blivit så mainstream att forumet knappast kan kallas underground längre och det är den här tråden ett tydligt bevis på.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 29 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2007 Sweclockers Fragbite (Ytterst sällan.) Gamereactor Sen så slösurfar jag ibland på vissa andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 1 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2007 Powerbits MP3nerds Softtorrents GTA SAJTEN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 1 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2007 Le-Parkour.se och Fuska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 1 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2007 Le-Parkour.se och Fuska I lol'd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 5 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2007 Endast aktiv här. Funderar på att börja skriva på karagargas forum, men jag orkar nog inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts