mr_tobbe Skrivet 1 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2007 Jag kan inget annat än att hålla med dig på den delen. Dagens spel är endast grafik men ingen känsla eller story. Dåtidens spel var endast känsla och bra story med dålig grafik.... Många av dåtidens bra spel hade spektakulär och nyskapande grafik för sin tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 1 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2007 Många av dåtidens bra spel hade spektakulär och nyskapande grafik för sin tid. Jo... men.... äsch du fattar hur jag menade.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2007 Ska lätt köpas. Kompis spelat in: http://antecknar.se/dl/bioshock.wmv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 6 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2007 Har läst om kunna installera det visst antal gånger. Så kanske är något i det. Men inte hört någon "klaga" på det konstigt nog. Det ska visst bara gälla om man köper det streemat. Men då får man det istället billigare. Ett skydd för att någon inte ska köpa det via streem och sedan lägga ut det på nätet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2007 Det ska visst bara gälla om man köper det streemat. Men då får man det istället billigare. Ett skydd för att någon inte ska köpa det via streem och sedan lägga ut det på nätet. Stämmer inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 6 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2007 Stämmer inte. Såg det nu. Upp till 5 gånger på 5 datorer, sedan måste man ringa ett nummer för att få yttligare 5 osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2007 Köpt spelet, men har ett problem: Hur f*n dödar man de där fetknopparna som har en tanläkarborr som högerarm?! Gaah blir så sur! Jag mötte en precis och man MÅSTE döda honom annars får man inte Adam (vem fasen nu det är...?). Har du/ni nått tips!? Blir galen ju... >< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 11 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2007 Köpt spelet, men har ett problem: Hur f*n dödar man de där fetknopparna som har en tanläkarborr som högerarm?! Gaah blir så sur! Jag mötte en precis och man MÅSTE döda honom annars får man inte Adam (vem fasen nu det är...?). Har du/ni nått tips!? Blir galen ju... >< För det första ADAM är ingen person, det är typ... poäng som du köper nya uppgraderingar, plasmids och tonics för. När det gäller att döda Big Daddien, så är det olika beroende på vad du har för vapen/plasmids. Men om du har Telekinesis så kan du suga åt dig saker och kasta på dem (gärna något sprängbart (heter det så?)). Du får försöka peppra på dem så gott det går. --------- Har spelat sen i fredags, grymt kul spel! Hur långt är det? Jag är på en bana som heter Fort Frolic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 11 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2007 Har spelat sen i fredags, grymt kul spel! Hur långt är det? Jag är på en bana som heter Fort Frolic. Hört det är från 12-20 timmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2007 Ah, bra tips, tack. Jag kom på ett litet trix! Även om du dör behåller de den skada du gav dem! Så jag attackerar dem med skiftnyckeln (skotten är slut) slår ett, (kanske två om jag har tur) slag för att sedan dö! Sen när jag får nytt liv så springer jag direkt till honom igen och fortsätter slå! Hahaha han brukar precis ha hunnit vända sig om när jag dyker upp igen! Nitisk lite j*kel är jag muahahhaha! Jag fick precis subzero grejen!!! Man ger dem en fet vänsterkrok så blir de till is, och då kan du slå dem i skallen med skiftnyckeln tills de spricker! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2007 Rescue eller Harvest? Själv kör jag på Rescue, känns mer humant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 12 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2007 Rescue eller Harvest? Själv kör jag på Rescue, känns mer humant. Kännar mer i längden på rescue. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2007 Kännar mer i längden på rescue. Du får mer ADAM med Harvest, men inte några bonussaker från teddies. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 12 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2007 Är detta nåt att ha? räcker det långt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2007 Ja det äger! Men har ni nått tips hur man dödar big daddys? Ska man sikta på nått speciellt sätt eller? Jag måste dö en 10 ggr innan han dör >< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 12 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2007 (redigerad) Men har ni nått tips hur man dödar big daddys? Ska man sikta på nått speciellt sätt eller? Jag måste dö en 10 ggr innan han dör >< Du ska inte frysa honom iaf. Frag Granades och Proximity Mines brukar jag använda. Siktar alltid mot huvudet. ---------- Klarade Fort Frolic tidigare. Det var ett läskigt ställe... Tror jag börjar närma mig slutet nu, känns då som det. 'edit' Kör på Rescue, jag med. Nån gång då jag behövde mycket ADAM körde jag på Harvest, dock... Redigerad 12 september, 2007 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2007 Du ska inte frysa honom iaf. Frag Granades och Proximity Mines brukar jag använda. Siktar alltid mot huvudet. ---------- Klarade Fort Frolic tidigare. Det var ett läskigt ställe... Tror jag börjar närma mig slutet nu, känns då som det. Ja men det slänger iväg en 2 ggr sen e man död...!(?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 12 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2007 Du får mer ADAM med Harvest, men inte några bonussaker från teddies. Man får väll ADAM ur teddies. men om det är licka mkt som ur harvest vet jag inte. Själv använder jag sällan plasmids. Bara om det blir många. Jag kör tommy gun och pistol mäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 12 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2007 Ja men det slänger iväg en 2 ggr sen e man död...!(?) Improvisera. Kör först med Frags och Mines, sen kan du ta något annat. Armor-piercing bullets. First Aid. Stunna han med Electro Bolt när du behöver ladda om. Telekinesis. Incinerate (vet inte hur det stavas, eld-plasmiden iaf). När han kommer farandes som ett spjut mot dig så var noga med att flytta undan i tid. Akta hans egna jävla Proximity Mines också. Ungefär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 12 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2007 Vad menas detta som ni säger "Rescue" "Harvest" och man får mer "ADAM" på "Harvest". Fattar ej vad ni menar med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts