Cortez Skrivet 6 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2007 Någon som tittat på det här spelet? Kommer ut den 21 augusti, möjligtvis att den kommer ut lite senare i Europa. De första recensionerna börjar ramla in redan nu dock, och det är inte dåliga recensioner spelet får. PC Gamer kallar spelet ett mästerverk och ger det en löjligt högt poäng, 95/100 och Official XBox Magazine gav det ett fantastiskt 10/10, en poäng som bara Elder Scrolls of Oblivion fått ta del av tidigare av samma tidning. Spelet kommer till 360 och PC. För de som planerar att spela på sin PC får nog ha en del kraft i den, då systemkraven är minst lika höga som poängen spelet har tagit emot hittills. Minimum Requirements CPU - Pentium 4 2.4GHz Single Core processor System RAM - 1GB Video Card - Direct X 9.0c compliant video card with 128MB RAM (NVIDIA 6600 or better/ATI X1300 or better, excluding ATI X1550). Sound Card - 100% direct X 9.0c compatible sound card Hard disc space - 8GB free space Recommended Requirements CPU - Intel Core 2 Duo processor System RAM - 2GB Video card - DX9 - Direct X 9.0c compliant video card with 512MB RAM (NVIDIA GeForce 7900 GT or better) / DX10 - NVIDIA GeForce 8600 or better Sound Card - Sound Blaster X-Fi series (Optimized for use with Creative Labs EAX ADVANCED HD 4.0 or EAX ADVANCED HD 5.0 compatible sound cards) Trailers kan hittas på GameTrailers.com... X06 trailer http://www.gametrailers.com/player/13584.html Trailer 2 http://www.gametrailers.com/player/15683.html Welcome trailer http://www.gametrailers.com/player/18133.html Finns en hel del att titta på för den som är intresserad. http://www.gametrailers.com/game/2610.html Vattnet ska tydligen vara bland det snyggast vatten som någonsin funnits i ett spel, om inte det snyggaste as of today. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 6 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2007 Vattnet ska tydligen vara bland det snyggast vatten som någonsin funnits i ett spel, om inte det snyggaste as of today. Snyggare än vattnet i Crysis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 6 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2007 Official XBox Magazine gav det ett fantastiskt 10/10, en poäng som bara Elder Scrolls of Oblivion fått ta del av tidigare av samma tidning. lol --- Hoppas att det håller samma klass som System Shock 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 6 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2007 Har hållt lite koll på det, verkar bli riktigt fränt. Kommer dock inte att skaffa det på ett tag, då det kommer att svida för plånboken dom närmaste månaderna då Halo 3, Assassins Creed, Guitar Hero III och Fable 2 kommer ut. Löjligt mycket. Kommer skaffa det till 360 isf alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 6 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2007 (redigerad) Snyggare än vattnet i Crysis? Möjligtvis, men Crysis kommer inte vara ute före BioShock, så påståendet är sant oavsett vad. De ska ha haft ett eget team som enbart jobbat på vattnet. lol --- Hoppas att det håller samma klass som System Shock 2. Hmm... ja... mixade ihop Oblivion och FNR3 där. Hehehehe. Och den här generationen. Då är det rätt. Kanske. Äh, irrelevant. Redigerad 6 augusti, 2007 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 6 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2007 Hmm... ja... mixade ihop Oblivion och FNR3 där. Hehehehe. Och den här generationen. Då är det rätt. Kanske. Äh, irrelevant. Nej, nej. Inte det jag syftade på, det är bara att jag känner att jag tillför världen något väldigt bra genom att totalsåga TES:Oblivion i alla sammanhang. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 6 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2007 Jag har kollat in spelet, men det lockar inte tillräckligt. Laddade ner gameplay-videon där man skulle ta ner en Big Daddy, men den var inget vidare. Får hoppas på en demo som kan övertyga mig om att jag har fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 7 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2007 Jag har kollat in spelet, men det lockar inte tillräckligt. Laddade ner gameplay-videon där man skulle ta ner en Big Daddy, men den var inget vidare. Får hoppas på en demo som kan övertyga mig om att jag har fel. Du och jag är nog dom ända.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2007 Du och jag är nog dom ända.. Im with you. Inget som lockar precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NixPix Skrivet 7 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2007 deta lockar mig jag kommer köpa det fan kommer att förhands boka fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 7 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2007 deta lockar mig jag kommer köpa det fan kommer att förhands boka fan Jag hoppas att det finns en skola i spelet. Det ser ganska lovande ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 7 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2007 Jag hoppas att det finns en skola i spelet. Det ser ganska lovande ut. haha, dagens Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 13 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 Har kommit ett demo på Xbox Live nu, håller på att tanka. Ger en liten recension när jag spelar klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 Vatteneffekterna Gången som vattenfylls är bland det snyggaste sakerna jag sett i ett spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kling66 Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 Tycker av det jag har sett hitills att det ser smått löjligt ut. Det kan väl dock ändra sig när jag får se mer av spelet, men fattar inte varför det är sån hype på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 :rolleyes:Du och jag är nog dom ända.. Glöm vad jag sa.. spelet har precis blivit intressant! Demot och lite internetforskning övertygade mig, blir förmodligen ett köp nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 Det ska komma ett PC demo innan spelet släpps i alla fall, för de som är intresserade. http://pc.ign.com/articles/812/812733p1.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 (redigerad) Jag ska definitivt skaffa det här spelet. Orsaker:Den avancerade AI-nGrafikenDet ser häftigt utJag tycker det är häftigt hur Big Daddys skyddar Little Sisters och varnar dig att backa bort, för annars blir det smörj! Redigerad 14 augusti, 2007 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 Det ska komma ett PC demo innan spelet släpps i alla fall, för de som är intresserade. http://pc.ign.com/articles/812/812733p1.html Hoppas min dator klarar det galant med höga inställninar. Då blir det ett köp av PC-versionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 Nå, System Shock-veteraner, kommentarer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts