tobbehh Skrivet 6 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2007 Varför försvinner bilarna från det där stora garaget vid ens egna flygplats i Verdant Meadows? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 6 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2007 Kanske för att det är en hangar och inte ett garage Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 6 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2007 Kanske för att det är en hangar och inte ett garage Det går spara bilar där också Jag har sparat 2 tanks, en Patriot och en Barracks där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
calle jonsson Skrivet 16 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2007 Jag har det problemet på flera garage. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 16 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2007 Har sparat bilar där flera gånger samt en pansarvagn av någon anledning. Modifierade en Sultan en gång och parkerade den I ett garage. Senare hade den bytt färg - från mörkblå till vit. Ibland får jag inte ens upp mina garagedörrar, och ibland spawnas bilarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts