LeonRubenstein Skrivet 6 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2007 http://www.gametrailers.com/player/usermovies/83847.html ganska bra gjord. tycker iaf jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 6 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2007 Wow. Snubben som har gjort den filmen måste ha ett nintendo 8bitars-grafikkort i sin dator eller nåt. Det var den sämsta grafiken till SA jag har sett i hela mitt liv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 6 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2007 Det mesta var bra men grafiken sög. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 6 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2007 Wow. Snubben som har gjort den filmen måste ha ett nintendo 8bitars-grafikkort i sin dator eller nåt. Det var den sämsta grafiken till SA jag har sett i hela mitt liv BIG "Håller med till 100%!" on that!! sööög den graffen men den va lite kuligt gjord, men inget klår orginalet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 6 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2007 Kul att dom gör en trailer i ett spel med way to far mycket sämre grafik än i IV - och dessutom väljer att göra trailern på en dator med sämsta grafikkortet i mannaminne! Haha! Men snyggt gjord i alla fall! Måste tagit ett tag... ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 Grym trailer, bajsig grafik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferrari Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 Sygg trailer men grafiken sög, inget slår orginalet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 12 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2007 Ganska bra gjort, men grafiken sög riktigt ordentligt. Hur många har sagt det nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 2 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2007 Najs men grafiken sög. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts