tobbehh Skrivet 6 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2007 Hur gör man för att flyga snabbt i en hydra? jag har alltid upp landningsstället men ändå flyger den sakta och lång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 6 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2007 Hur gör man för att flyga snabbt i en hydra? jag har alltid upp landningsstället men ändå flyger den sakta och lång? Du måste rikta ner munstyckena. Kör du på PC så är det numpad 8 och 2 som Strandad. På konsoll vet jag inte 100%. Tror det är vänstra analogspaken upp och ner... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 Du måste rikta ner munstyckena. Kör du på PC så är det numpad 8 och 2 som Strandad. På konsoll vet jag inte 100%. Tror det är vänstra analogspaken upp och ner... Troligen är det den högra som ska tryckas uppåt. Den vänstra styr man med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts