BroDD Skrivet 6 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2007 Morsan har köpt en extern hårddisk (Western Digita tror jag hon sal) och i instruktionsboken som följde står det att man ska installera nå google grejs, måste man göra det för att den ska funka? Jag kom ju in i den genom usb så jag kunde lägga in grejer, då funkar det väll som det ska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 6 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2007 Man behöver väl antagligen inte installera något googlekrafs. Det är väl antagligen bara ett sponsorprogram. Om du kommer åt den genom USB så låter det ganska rätt, har iofs aldrig haft en extern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 6 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2007 Vi fick också med ett pogram som det står att man ska installera men det är helt onödigt, bara att trycka in usb:n och fylla den som vanligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 6 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2007 Tror det var en "searh-tool". alltså, sök extra enkelt. Mycket onödigt då man kan ställa in Windows söknings motor så att det går snabbare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts