tobbehh Skrivet 5 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 Var finns strip klubben/klubbarna i GTA SA? Skicka en karta eller nått hittar inte på google heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 5 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 (redigerad) Var finns strip klubben/klubbarna i GTA SA? Skicka en karta eller nått hittar inte på google heller Herregud, detta är bara ett spel.... Om du har köpt spelet så har du fått med en karta med allt på.. Affärer, stripp, mat ställen.. osv osv tror det finns typ 3-4 st... Redigerad 5 augusti, 2007 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 5 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 Det finns bara en såvitt jag känner till. Den finns i San Fierro, under Gant Bridge, dvs. norra San Fierro under bron. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 5 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 Herregud, detta är bara ett spel.... Om du har köpt spelet så har du fått med en karta med allt på.. Affärer, stripp, mat ställen.. osv osv Eller så har han gjort det andra. Ja kolla din karta som du fick med när du köpte GTA SA eller om du ej gjorde det så får du kolla runt på nätet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 6 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2007 Det finns en i East Los santos också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 6 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2007 (redigerad) Du hade googlat va? Stucken gris Må vara japanska eller nåt, men bilderna funkar ju Redigerad 6 augusti, 2007 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 6 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2007 Det finns en i East Los santos också. Hehe, jag tänkte inte på dem från början... tänkte först bara på Jizzy's... :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Tobbe- Skrivet 7 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2007 Det finns en längst upp i högra hörnet, vet ej va stället heter.. mitt i öknen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 13 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 Runt 3-4-5 styck I Las Venturas, en I öknen och en I Los Santos. Det är vad jag vet. Las Venturas är bäst då det gäller stripklubbar. Lättare att hitta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 15 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2007 Runt 3-4-5 styck I Las Venturas, en I öknen och en I Los Santos. Det är vad jag vet. Las Venturas är bäst då det gäller stripklubbar. Lättare att hitta. Haha, kanske det. Brukar dock inte gå dit... Roligare att skjuta på gängmedlemmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 15 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2007 Nejnei. Jag brukar bära min kamera och ta kort på rumpor och dylikt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krabban Skrivet 31 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2007 http://www.gtasanandreas.net/sam/ Här finns ju det mesta med iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts