Overkill Skrivet 5 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 Jag har precis installerat San Andreas på datorn igen och känner mig inte så sugen på att klara samma uppdrag jag redan klarat 4-5 gånger innan, bara för att kunna dra runt fritt överallt. Så min fråga är nu om någon här har något fusk så att man får spelet 100% avklarat till PC-versionen? Jag har googlat och letat ett tag utan resultat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stammper Skrivet 5 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 Jag har precis installerat San Andreas på datorn igen och känner mig inte så sugen på att klara samma uppdrag jag redan klarat 4-5 gånger innan, bara för att kunna dra runt fritt överallt. Så min fråga är nu om någon här har något fusk så att man får spelet 100% avklarat till PC-versionen? Jag har googlat och letat ett tag utan resultat. Finns inget direkt fusk som gör att man får 100%, men det finns Save Games och Trainers som fixar biffen. San Andreas 100% Save by Psy PiZZADOX's Plus 27 Trainer Enjoy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Overkill Skrivet 5 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 Finns inget direkt fusk som gör att man får 100%, men det finns Save Games och Trainers som fixar biffen. San Andreas 100% Save by Psy PiZZADOX's Plus 27 Trainer Enjoy Låter bra, men hur laddar jag ner filerna från den där sidan? När jag klickar på "download" så kommer jag bara till någon "Main Page" sida för "Download Database". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stammper Skrivet 5 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 (redigerad) Låter bra, men hur laddar jag ner filerna från den där sidan? När jag klickar på "download" så kommer jag bara till någon "Main Page" sida för "Download Database". Ladda ner från denna sida då. Save Game Pizzadox +27 Trainer Redigerad 5 augusti, 2007 av Stammper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts