NiKe-eKiN Skrivet 21 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2003 tycker ni att GTA3 eller GTA VICE CITY rösta själv tycker jag GTA VICE CITY!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 21 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2003 har inte kört VC men jag vet att de kommer att vara bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 21 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2003 Har bara kört GTA3... Sluta skapa en massa nya omröstningar, det finns redan massor av pollar om vilket GTA som är bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 21 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2003 just det! sluta slösa utrymme! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Suicune Skrivet 24 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2003 Tja, det syns att det finns folk som inte har spelat vice city när de nya äldre polls om vilket spel som är bäst. Nu kanske fler har och kommer att förändra pollsen. Själv tycker jag GTA3 är bättre. För att det är för mycket buggar i Vice city. Och också roligare banor i GTA3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts