Nord Skrivet 11 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2008 ok "Fula lantisar får inga pussar förutom från fula lantistjejer och fula lantistjejer snusar också så det är lugnt." antecknar Du citera sanningen själv. Duktigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 jaaa, nuska jah åka til bollnaäs ohc hällsa åp¨¨ en pollarw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 jaaa, nuska jah åka til bollnaäs ohc hällsa åp¨¨ en pollarw Håll käften, vem fan bryr sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 13 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2008 (redigerad) Jag har doppat mina Bellman Gold grundligt i Cognac. Abboh. Tyvärr är Bellman smaksatta redan... Abbooh. men Men MEN jag ska köpa Wilde Mini eller något med hundra procentig tobak. Ej smaksatt. Abbboohh. Vad tror ni blir resultatet av mitt Cognac doppande? Redigerad 13 januari, 2008 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 13 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2008 Min rökhosta har återvänt, fruktansvärt irriterande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Desmar Skrivet 13 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2008 (redigerad) Min rökhosta har återvänt, fruktansvärt irriterande. Håll käften, vem fan bryr sig? Redigerad 13 januari, 2008 av Desmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 13 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2008 Håll käften, vem fan bryr sig? Fruktansvärt onödig post . Jag har klarat mig utan snus i snart två veckor nu. Den lite sämre nyheten är väl att jag småröker litegrann. I skolan är det alltid folk som frågar ifall jag vill ha, och en cigg på morgonen kan man inte tacka nej till. Likadant med en efter lunch. Det är dock ingen fara ännu, jag känner fortfarande att jag kan skrota ciggen när jag vill. Dom blev mer som ett alternativ med mindre nikotin när jag slutade snusa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Desmar Skrivet 13 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2008 (redigerad) Fruktansvärt onödig post . Bläddra upp på sidan så ser du P-C har skrivit precis samma sak. Redigerad 13 januari, 2008 av Desmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 13 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2008 Fruktansvärt onödig post . Jag har klarat mig utan snus i snart två veckor nu. Den lite sämre nyheten är väl att jag småröker litegrann. I skolan är det alltid folk som frågar ifall jag vill ha, och en cigg på morgonen kan man inte tacka nej till. Likadant med en efter lunch. Det är dock ingen fara ännu, jag känner fortfarande att jag kan skrota ciggen när jag vill. Dom blev mer som ett alternativ med mindre nikotin när jag slutade snusa. Nej, nödvändig enligt min åsikt. Folk här bör lära sig att inte trampa forumiter på tårna hela tiden. Förhoppningsvis förstår P-C hur otrevlig hans post var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 13 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2008 Bläddra upp på sidan så ser du P-C har skrivit precis samma sak. Ja men vi brydde oss ju inte om det. P-Cs post hade med tobak att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 13 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2008 Nej, nödvändig enligt min åsikt. Folk här bör lära sig att inte trampa forumiter på tårna hela tiden. Förhoppningsvis förstår P-C hur otrevlig hans post var. En berusad rashatare (och eventuellt nazist då han hade swastikan som avatar innan KalleR tog bort den) som går oftopic i en bra tråd förtjänar att bli dissad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 13 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2008 (redigerad) Ja men vi brydde oss ju inte om det. P-Cs post hade med tobak att göra. "VI" vilka "VI" tror du att du e nått eller? Håll käften, vem fan bryr sig? Redigerad 13 januari, 2008 av ERROLS_TRUMMA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 14 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2008 "VI" vilka "VI" tror du att du e nått eller? Håll käften, vem fan bryr sig? Framstår inte det bra nog i tråden redan? Åjo, det gör det allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 14 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2008 Jag har börjat röka igen, och damn vad gott det smakade! Förövrigt har jag också slut på snus, och ont om pengar. Vill ha studiebidrag.. Mitten av månaderna är alltid värst, precis när pengarna tagit slut och två veckor innan dom kommer in igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 14 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2008 tror du att du e nått eller? http://img143.imageshack.us/img143/5465/babyskinsfrngteborgrp1.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 14 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2008 "VI" vilka "VI" tror du att du e nått eller? Håll käften, vem fan bryr sig? Vi här på forumet. Ingen gillar dig. Läs Umbertos signatur annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 14 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2008 (redigerad) En berusad rashatare (och eventuellt nazist då han hade swastikan som avatar innan KalleR tog bort den) som går oftopic i en bra tråd förtjänar att bli dissad. Då förstår jag varför han blir dissad. Visste inte om denna historia och gillar inte rasister och/eller nazister heller. Hur som helst står jag fast vid att ''Håll käft''-inlägg och annat jävla strunt kan skrivas PM och inte på forumet, anser det som negativt då det inte alls är kul att läsa. Blir bara massor av tjafs, vilket det nu är. Redigerad 14 januari, 2008 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 14 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2008 Då förstår jag varför han blir dissad. Visste inte om denna historia och gillar inte rasister och/eller nazister heller. Hur som helst står jag fast vid att ''Håll käft''-inlägg och annat jävla strunt kan skrivas PM och inte på forumet, anser det som negativt då det inte alls är kul att läsa. Blir bara massor av tjafs, vilket det nu är. Haha du är ju rätt rasistisk själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 14 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2008 (redigerad) Haha du är ju rätt rasistisk själv. På vissa motton, ja. Jag hoppas verkligen du vet vilket också. Om du inte vet det så är jag inte rasistisk alls. Inte det minsta. Redigerad 14 januari, 2008 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 14 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2008 På vissa motton, ja. Jag hoppas verkligen du vet vilket också. Om du inte vet det så är jag inte rasistisk alls. Inte det minsta. Va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts