mr_tobbe Skrivet 23 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 Varför inte börja med att testa valfri modell från Panter eller Meharis? 90-110 kr för 20 st är standardpris beroende på sort, 50-60 för 10 st. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 Jag har dragit ner på mitt rökande nu i alla fall. Köpte ett paket förra fredagen och så ett i förrgår. Fast nu är dom slut igen .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 23 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 Varför inte börja med att testa valfri modell från Panter eller Meharis? 90-110 kr för 20 st är standardpris beroende på sort, 50-60 för 10 st. Såg att det fanns Meharis med mocca kaffe. Har du provat Cohiba cigariller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 23 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 Har du provat Cohiba cigariller? Nej, bara en Esplendido från Cohiba. Om du vill ha lite variation och lyxa till det lite kan du köpa enstaka små cigarrer, dessa är oftast handrullade och ganska dyra beroende på märke. I stort sett samma sak som cigariller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 Man kan köpa cigariller styckvis va? Nikotin är överskattat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 Man kan köpa cigariller styckvis va? Nikotin är överskattat. Iaf cigarrer kan man finna styckvis, men cigariller vet jag dock inte. Ser inte heller något nöjje med att köpa en cigarill, klart det ska va flera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 Man kan köpa cigariller styckvis va? Nikotin är överskattat. Du kan alltid beställa här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 6 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2007 Bump som fan men, vet någon vart man kan hitta en lista med priser över de vanligaste cigaretterna (paketvis inte limpor ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 6 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2007 Bump som fan men, vet någon vart man kan hitta en lista med priser över de vanligaste cigaretterna (paketvis inte limpor ) Svenska priser eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 6 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2007 Svenska priser eller? Japp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 6 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2007 Japp. Olika från butik till butik men runt 45:- vad jag har förstått. Röker för övrigt bara Lucky Strike då de andra stora märkena testas på djur. Det går hem hos flickorna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 6 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2007 Olika från butik till butik men runt 45:- vad jag har förstått. Här i finland är det förbjudet att inte sälja i det bestämda priset för några månader sen hittade jag lite starka grejjer i garaget nämnligen 2 oöppnade North State 12 mg Kolmonoxid 1.2 mg Nikotin 12 mg Tjära Det de säljer idag innehåller bara: 10 mg Tjära 1.0 mg Nikotin 8 mg kolmonoxid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 6 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2007 (redigerad) Försökte sluta men sen kom jag på, i'm no quitter! NU när det är så dyrt så röker jag L&M (40kr) men ibland så köper jag ett marlboro bara för att röka det goda synd att dem är 6 kr dyrare Redigerad 6 december, 2007 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 6 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2007 Försökte sluta men sen kom jag på, i'm no quitter! NU när det är så dyrt så röker jag L&M (40kr) men ibland så köper jag ett marlboro bara för att röka det goda synd att dem är 6 kr dyrare LM är såna äckelcigg, usch. Smakar hunddynga och brinner jättekonstigt. Marlboro i mitt hjärta men testas som sagt på djur. That' a no-no. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 6 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2007 (redigerad) LM är såna äckelcigg, usch. Smakar hunddynga och brinner jättekonstigt. Marlboro i mitt hjärta men testas som sagt på djur. That' a no-no. Brinner konstigt? dem brinner som cigg ska göra, hur pundar är du. bara för att du kanske inte gillar dem så kan du inte säga massa kostiga kommentarer som att dem "brinner konstigt". dummaste jag hört Redigerad 6 december, 2007 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 6 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2007 (redigerad) Brinner konstigt? dem brinner som cigg ska göra, hur pundar är du. bara för att du kanske inte gillar dem så kan du inte säga massa kostiga kommentarer som att dem "brinner konstigt". dummaste jag hört Där gjorde du bort dig rejält. .. OnT: 70 % av alla dom som röker här är fjortisar. Riktigt roligt. Redigerad 6 december, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 6 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2007 Brinner konstigt? dem brinner som cigg ska göra, hur pundar är du. bara för att du kanske inte gillar dem så kan du inte säga massa kostiga kommentarer som att dem "brinner konstigt". dummaste jag hört De brinner som en tulipan, typ. Och jag vet inte hur pundar jag är. OnT: 70 % av alla dom som röker här är fjortisar. Riktigt roligt. Ja, visst är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 6 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2007 Hur gjorde emo bort sig? Vilka här röker och är fjortisar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 6 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2007 Hur gjorde emo bort sig? Vilka här röker och är fjortisar? 1) Inget 2) Men åh, menade i eskilstuna/skolan. Herregud. NI behöver inte bli så aggresiva som fan direkt och hugga till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 6 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2007 cigg så jävla äckligt och onödigt, förstöra lungorna för ingenting Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts