guardian Skrivet 5 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 Har inget större behov av att röka, röker gör jag bara mest när snusen tagit slut, för jag är rätt nikotinberoende, men inget slår en prilla under läppen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 5 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 Börja inte röka. Dubbelmoral. I like it! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 5 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 Aldrig rökt cigaretter, verkar så jävla äckligt men rökte cigarr för inte så längesen. Det var.. inget speciellt, var väl inte optimala förutsättningar heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 5 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 Dubbelmoral. I like it! Cigaretter är till för snygga människor, okej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 5 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 Röker inte så värst mycket, men när det väl händer så röker jag cigaretter, oftast Prince Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 Men jag må säga, röka pipa är nog det manligaste en svensk man kan göra. Instämmer, skulle gärna testa det någon gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 5 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 Ett paket om dagen.. Har provat lite allt möjligt. Skriver lite priser också fast i € för en enkel valuta kurs tar ni € X 10 = så är priset enkelt i Kronor, för att få mer exakt så kan ni gå och leta efter nuvarande valuta kurs. -Rull-Tobak (p.g.a. Dålig ekonomi) tobak 3.20€, filter 0.60€, papper 1.30€ -Pipa (p.g.a. ännu sämre ekonomi) tobak 3.20€ -Billiga cigaretter när jag har lite bättre ekonomi, Röd SMART heter sorten. Min mor och far röker också det märket fast blå. 3.30€ . -Men den sorten jag personligen är mest fäst vid så är North State (aka. Northy) Ingen dansk north state med långa filter utan äkta Finsk north state med filter så korta som nästan hälften av ett vanligt cigarett filter. Gift mängd i North State: 10mg Tjära 1.0mg Nikotin 8mg Kolmonoxid, när jag började var kolmonoxid-halten på 10mg 4.20€ Och så har jag haft en cigarill ask en gång, Hoffnar mörkblå. 4.80€ för en vanlig ask med 10 st cigariller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 Instämmer, skulle gärna testa det någon gång. Köp en majspipa för några 10or och testa. Svårare än så är det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 Köp en majspipa för några 10or och testa. Svårare än så är det inte. Låter ballt, är det en engångspryl av något slag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 5 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 Röker väl 15-20 cigg om dan beroende på vad som händer. 2 pack kan gå åt om det är fest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 5 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 Låter ballt, är det en engångspryl av något slag? Neh, det är väl mer ett billigt alternativ för dagens ungdomar som gillar att röka hasch? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 Låter ballt, är det en engångspryl av något slag? Själva pipskålen är gjord av en majskolv. Så du kommer inte kunna röka i pipan mer än ett par gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 6 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2007 När jag inte drar snuff, så blir det cigaretter. Brukar oftast införskaffa Kent,Vogue menthol eller Marlboro Light. Men efter ett dragit i sig ett paket Vogue så får man hyfsat ont i halsen, antagligen på grund av att de är parfymerade vad jag förstått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2007 När jag inte drar snuff, så blir det cigaretter. Brukar oftast införskaffa Kent,Vogue menthol eller Marlboro Light. Men efter ett dragit i sig ett paket Vogue så får man hyfsat ont i halsen, antagligen på grund av att de är parfymerade vad jag förstått. Klarar verkligen inte av varken menthol eller slim cigaretter. Usch och fy. Menthol pga. att det blir för vissa ett skönt kallt flow, men det är som att tugga tuggummi samtidigt som man röker.. Det smakar skit efteråt. Och då menar jag, mer skit än vad det gör med en cigarett utan menthol. Slim funkar inte pga. att dom just är för slim. Du kan inte hålla i den, du får inte i dig någon rök, och dom ser urlöjliga ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 6 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2007 (redigerad) Cigaretter är till för snygga människor, okej? Röker väl 15-20 cigg om dan beroende på vad som händer. 2 pack kan gå åt om det är fest.Fatta förorening. Sheesh. Redigerad 6 augusti, 2007 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 6 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2007 Klarar verkligen inte av varken menthol eller slim cigaretter. Usch och fy. Menthol pga. att det blir för vissa ett skönt kallt flow, men det är som att tugga tuggummi samtidigt som man röker.. Det smakar skit efteråt. Och då menar jag, mer skit än vad det gör med en cigarett utan menthol. Slim funkar inte pga. att dom just är för slim. Du kan inte hålla i den, du får inte i dig någon rök, och dom ser urlöjliga ut. Jag tycker dessa skiljer sig från vanliga menthol, då jag annars inte väljer menthol cigaretter i första hand. Tjejerna blir fascinerande av dess smala och avlånga form iallafall, och försöker gärna tigga röven av sig för att få någon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2007 Jag tycker dessa skiljer sig från vanliga menthol, då jag annars inte väljer menthol cigaretter i första hand. Tjejerna blir fascinerande av dess smala och avlånga form iallafall, och försöker gärna tigga röven av sig för att få någon Jo, det är ju i min mening "tjejcigg". Tunna slim med menthol, som heter Vogue och har en blomma på paketet. Allt för att ta så lite plats som möjligt. Brudmagnet = möjligt, gay = absolut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 6 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2007 -http://www.smokingarchive.com/c10702e41.jpg- Nej skribb, http://blogsimages.skynet.be/images_v2/002/589/222/20070403/dyn010_original_340_425_pjpeg_2589222_5fbcbbf2468bb583c81f1afe27db6b1d.jpg http://www.tantusgalerie.de/cms/uploads/img45cc9877de983.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 6 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2007 Nej skribb, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 6 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2007 Ord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts