chucky.swe Skrivet 30 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2009 inte sen för några timmar sen, bjöd bort alltinop! jävla dyrt skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 1 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2009 Marlboro red. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 1 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2009 DU ÄR TILLBAKA! +1 --- http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=42887? --- Som bon vivant röker jag 1-2 askar cigariller per månad, mest för imagens skull. Har dessutom införskaffat en sån där cigaretthållare à la Raoul Duke samt ett förgyllt etui för att se extra kultiverad och struntförnäm ut.. Ritmeester Moods/Livarde samt Café Creme Aroma är det som gäller. Finns inget positivt med rökning. Man förstör bara sin hälsa och man lever kortare. Det ser coolt ut. (oftast) Man kommer in i rökarnas sociala gemenskap. Man lever kortare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2009 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=42887? Yes. Fortsätt där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 1 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2009 Yes. Fortsätt där. Merga trådarna plz? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2009 Merga trådarna plz? För din skull. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 1 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2009 +1 --- http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=42887? --- Som bon vivant röker jag 1-2 askar cigariller per månad, mest för imagens skull. Har dessutom införskaffat en sån där cigaretthållare à la Raoul Duke samt ett förgyllt etui för att se extra kultiverad och struntförnäm ut.. Ritmeester Moods/Livarde samt Café Creme Aroma är det som gäller. Det ser coolt ut. (oftast) Man kommer in i rökarnas sociala gemenskap. Man lever kortare. Ja så kunde man ju också göra... Seg som jag var i huvet igår tänkte inte jag på att det fanns en "sökarfunktion" Har precis kommit hem nu efter en vild åktur till Avesta och njuter av en lucky strike Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 2 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2009 Vad är speciellt med Lucky strike? Röker prince just nu och dom är väll ok, men sätt att många föredrar Lucky Strike. Why? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2009 Vad är speciellt med Lucky strike? Röker prince just nu och dom är väll ok, men sätt att många föredrar Lucky Strike. Why? Har för mig att Lucky strike är en av få som inte sysslar med djurförsök. Själv föredrar jag Camel om det ska rökas vanliga cigg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2009 Har för mig att Lucky strike är en av få som inte sysslar med djurförsök. Själv föredrar jag Camel om det ska rökas vanliga cigg. Lycky's är ju det bästa som finns. Blir dock som dig Camel om LS inte finns. Nu har jag dock 5 limpor Marlboro Lights att röka upp efter att farsan var iväg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 2 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2009 Har för mig att Lucky strike är en av få som inte sysslar med djurförsök. Själv föredrar jag Camel om det ska rökas vanliga cigg. LS och Camel är de enda som inte sysslar med djurförsök. Saken är ju den att i vanliga cigaretter så torkas tobaken, men i Lucky Strike så rostas tobaken, därav en säregen smak som jag gillar. Men just nu är jag inne i någon Camelperiod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2009 LS och Camel är de enda som inte sysslar med djurförsök. Nej, de enda cigaretterna som inte testats på djur är American Spirit. Men Camel Blue är det som gäller! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 2 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2009 Om det nu ska rökas så blir det gula camel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 2 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2009 Själv röker man John Silver utan filter, eller Prins röda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 7 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2009 Bump Jag bestämde mig för ett tag sedan att sluta snusa. I tisdags morse tog jag den sista snusen och allt har gått riktigt bra hittills, förutom att jag är irriterad hela tiden. Har även lagt av helt med rökandet och det är riktigt jobbigt. Jag har sedan alkoholen kom in i mitt liv feströkt och har alltid sett cigaretter som något som hör till alkohol. Har nu klarat två utekvällar helt utan en enda cigg, men det har varit riktigt jobbigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 7 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2009 Bump Jag bestämde mig för ett tag sedan att sluta snusa. I tisdags morse tog jag den sista snusen och allt har gått riktigt bra hittills, förutom att jag är irriterad hela tiden. Har även lagt av helt med rökandet och det är riktigt jobbigt. Jag har sedan alkoholen kom in i mitt liv feströkt och har alltid sett cigaretter som något som hör till alkohol. Har nu klarat två utekvällar helt utan en enda cigg, men det har varit riktigt jobbigt. Jag kan inte säga att jag varit i din situation, jag har varken snusat eller rökat, så jag ska inte uttala mig om att jag vet hur svårt det måste vara för dig. Men egentligen ville jag bara säga två ord, som nu har dragits ut till två meningar. Nåväl - big up. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 7 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2009 Jag kan inte säga att jag varit i din situation, jag har varken snusat eller rökat, så jag ska inte uttala mig om att jag vet hur svårt det måste vara för dig. Men egentligen ville jag bara säga två ord, som nu har dragits ut till två meningar. Nåväl - big up. Tack ska du ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2009 Imponerande morfar, det hade nog varit enklare med att först sluta med det ena och sedan med det andra, men för dig kanske det var enklast att ta tjuren vid hornen direkt! Heja heja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 7 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2009 Imponerande morfar, det hade nog varit enklare med att först sluta med det ena och sedan med det andra, men för dig kanske det var enklast att ta tjuren vid hornen direkt! Heja heja! Jag tänkte på det först, och även på det gamla knepet "trappa ner", men jag tror inte det fungerar. Jag kan ärligt säga att jag kommer gå tillbaka till feströkandet, men inte inom den närmsta månaden. Jag vill bli kvitt all nikotin nu. Jag kommer gå tillbaka till feströkandet pga. att det är en sån social sak att ta en cigg medans man dricker. Jag kände mig ärligt talat utanför igår när polarna rökte sina cigaretter och jag satt där och luktade på röken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LEGALISERA_MARIJUANA Skrivet 13 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2009 Ärligt talat tycker jag att cigg är det dummaste som finns, helt onödigt att röka. Visst. är man 14 år kanske det är coolt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts