Jump to content

Tobak

okka
 Share

Recommended Posts

• 2 weeks later...

Nu har jag bestämt mig. Det blev Cigaretterna som fick gå, jag ska trappa ner rejält och bara röka när någon bjuder osv.

Har varit utan pengar den här veckan och där med också utan snus, höll på att bli tokig vid ett flertal tillfällen men nu har jag äntligen två dosor Ettan framför mig som jag ska riktigt njuta av :confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åååh jag blir SÅ ARG när folk säger att Lucky Strike är SNOBBCIGG!!

Jag förstår inte vad "snobbcigg" betyder heller. Iochmed att man får vad som helst i butik för en 50-kronorsedel. Eller är allting snobbcigg om det inte är köpt på Lidl för 32.-?

Finns inte något som heter "snobbcigg", finns kvalite och icke kvalite. Köper man icke kvalite så får man skylla sig själv och tiga. Må kvalite leva länge :confused:

Redigerad av Tux
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu har jag bestämt mig. Det blev Cigaretterna som fick gå, jag ska trappa ner rejält och bara röka när någon bjuder osv.

Har varit utan pengar den här veckan och där med också utan snus, höll på att bli tokig vid ett flertal tillfällen men nu har jag äntligen två dosor Ettan framför mig som jag ska riktigt njuta av :ph34r:

Jag är glad för din skull, jag har ju sagt att snus är bättre :confused:

Synd bara att du inte tog chansen att prova köpa Göteborgs Rapè..:(, men det lär du ju få smaka förr eller senare :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Finns inte något som heter "snobbcigg", finns kvalite och icke kvalite. Köper man icke kvalite så får man skylla sig själv och tiga. Må kvalite leva länge :)

Indeed. Har själv fått höra att jag är snobbig för att jag inte är förtjust i vanliga cigaretter.

Det är ju upp till var och en vad man vill röka. Vill man röka sämre, så sure. Sen tycker alla olika. Oavsett om jag tycker att cigaretter smakar snuskvider betyder inte det att exempelvis en dyr Cohiba cigarr faller den andre i smaken. Den personen kanske föredrar billiga Corner istället.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 5 months later...