Maimstream Skrivet 19 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2008 Åååh jag blir SÅ ARG när folk säger att Lucky Strike är SNOBBCIGG!! Jag förstår inte vad "snobbcigg" betyder heller. Iochmed att man får vad som helst i butik för en 50-kronorsedel. Eller är allting snobbcigg om det inte är köpt på Lidl för 32.-? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 1 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2008 Nu har jag bestämt mig. Det blev Cigaretterna som fick gå, jag ska trappa ner rejält och bara röka när någon bjuder osv. Har varit utan pengar den här veckan och där med också utan snus, höll på att bli tokig vid ett flertal tillfällen men nu har jag äntligen två dosor Ettan framför mig som jag ska riktigt njuta av Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 1 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2008 (redigerad) Åååh jag blir SÅ ARG när folk säger att Lucky Strike är SNOBBCIGG!! Jag förstår inte vad "snobbcigg" betyder heller. Iochmed att man får vad som helst i butik för en 50-kronorsedel. Eller är allting snobbcigg om det inte är köpt på Lidl för 32.-? Finns inte något som heter "snobbcigg", finns kvalite och icke kvalite. Köper man icke kvalite så får man skylla sig själv och tiga. Må kvalite leva länge Redigerad 1 november, 2008 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 1 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2008 Nu har jag bestämt mig. Det blev Cigaretterna som fick gå, jag ska trappa ner rejält och bara röka när någon bjuder osv. Har varit utan pengar den här veckan och där med också utan snus, höll på att bli tokig vid ett flertal tillfällen men nu har jag äntligen två dosor Ettan framför mig som jag ska riktigt njuta av Jag är glad för din skull, jag har ju sagt att snus är bättre Synd bara att du inte tog chansen att prova köpa Göteborgs Rapè.., men det lär du ju få smaka förr eller senare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 1 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2008 Jag är glad för din skull, jag har ju sagt att snus är bättre Synd bara att du inte tog chansen att prova köpa Göteborgs Rapè.., men det lär du ju få smaka förr eller senare Skulle faktiskt köpa två dosor Rapé istället, men handlar'n hade slut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 8 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2008 Finns inte något som heter "snobbcigg", finns kvalite och icke kvalite. Köper man icke kvalite så får man skylla sig själv och tiga. Må kvalite leva länge Indeed. Har själv fått höra att jag är snobbig för att jag inte är förtjust i vanliga cigaretter. Det är ju upp till var och en vad man vill röka. Vill man röka sämre, så sure. Sen tycker alla olika. Oavsett om jag tycker att cigaretter smakar snuskvider betyder inte det att exempelvis en dyr Cohiba cigarr faller den andre i smaken. Den personen kanske föredrar billiga Corner istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 9 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2008 En kille i klassen gnällde på mig för att jag röker Black Devil. Han tycker väl det är lite "snobbigt" (han röker själv Corner). Förstår inte vad som är snobbigt med att röka 50-kronorscigg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2008 En kille i klassen gnällde på mig för att jag röker Black Devil. Han tycker väl det är lite "snobbigt" (han röker själv Corner). Förstår inte vad som är snobbigt med att röka 50-kronorscigg. Hmm. Gott med en Chokladcigg på fyllan men man tröttnar förbannat fort på dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 9 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2008 Hmm. Gott med en Chokladcigg på fyllan men man tröttnar förbannat fort på dem. Håller faktiskt med. Själv har jag efter nån månad med dem börjat längta tillbaka till Prince Rich Taste. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2008 Håller faktiskt med. Själv har jag efter nån månad med dem börjat längta tillbaka till Prince Rich Taste. Sluta röka istället. Det är inte så hälsosamt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 9 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2008 Hmm. Gott med en Chokladcigg på fyllan men man tröttnar förbannat fort på dem. Det är väl vanilj och inte choklad? Jag hade ett paket Black Devil igår för att prova, rätt så mumsigt. Och coolt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2008 Det är väl vanilj och inte choklad? Jag hade ett paket Black Devil igår för att prova, rätt så mumsigt. Och coolt! De finns i både vanilj och chokladsmak. Själv är jag inte mycket för vanilj så har bara testat chokladciggen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 9 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2008 Hmm. Gott med en Chokladcigg på fyllan men man tröttnar förbannat fort på dem. Håller med, köpte ett packet en gång men man tröttnade ganska snabbt på den smaken så det får bli på fyllan istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 30 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2009 Ja det finns ju redan en "snus" tråd så varför inte starta en "röka" tråd? Jag röker Cigaretter till vardags.. För det mästa blir det Marlboro red, Lucky strike eller john silver, men köper annars biligare sorter som level om jag har kast med pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 30 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2009 (redigerad) DU ÄR TILLBAKA! --- Jag ej röka längre, nej nej. *edit* Nu är jag faktiskt helt ciggfri. Redigerad 2 april, 2010 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Djingis Skrivet 30 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2009 Finns inget positivt med rökning. Man förstör bara sin hälsa och man lever kortare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 30 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2009 Kan vara gött o dra en cigg på fester, en social grej liksom . Feströker själv bara, vill liksom inte bli beroende . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 30 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2009 Röker allt mellan himmel och jord. LM är det jag röker mest, billiga och goda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 30 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2009 Händer att jag feströker, men brukar alltid ångra mig, det känns så sjukt skabbigt. Det värsta är dagen efter när man vaknar och känner sig som en skorsten i halsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 30 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2009 Hade det varit för ett halvår sedan hade jag sagt "Nej, jag röker inte, så länge det inte innehåller THC.", men på senare tid har jag börjat röka allt mer. Det är dock inte jag ska göra till en vana. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts