Corleone Skrivet 31 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2008 Två ord: Mari Juana. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 31 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2008 Jag slutade röka i mitten av juni, nu snusar jag på heltid istället, och Röda Lacket måste vara det bästa som någonson hänt denna jord. Sjukt bra smak, lätt att nåda och glider inte ner så lätt, en gåva grån gudarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 31 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2008 Jag slutade röka i mitten av juni, nu snusar jag på heltid istället, och Röda Lacket måste vara det bästa som någonson hänt denna jord. Sjukt bra smak, lätt att nåda och glider inte ner så lätt, en gåva grån gudarna Gjorde samma jag också när jag slutade röka, fast kör Rapé all the way Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 1 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2008 Ett paket LM. Är bajs, men billigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 1 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2008 (redigerad) Två ord: Mari Juana. Blannd de billigaste skiten som finns. Och inte direkt bästa. Egen rullade cigg brukar kunna vara riktigt smaskens.. Har faktiskt aldrig rullat själv, men smakat ett X antal gånger. Funderar på att köpa något roligt att röka nu till city festen som är för sista gången här i Gävle nu nästa vecka Om pengarna löser sig vill säga. Redigerad 1 augusti, 2008 av ERROLS_TRUMMA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 3 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2008 Köpte nyligen ett paket med 20st långa Dannemann. Riktigt goda faktiskt. Hur som helst så har jag på något sätt tappat smaken för tobak, wich is great. Röker mycket mer sällan vilket är superpossitivt. Dannemann är i allafall importerade från Brasilien, tropisk lukt och smak. Fin arom och mild. Jag blev äntligen nöjd, tror jag. Har köpt massor av paket och rökt 1-2 stycken för att sedan sälja resten. Har med andra ord provsmakat massor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gasoline Kiss Skrivet 3 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2008 (redigerad) g Redigerad 6 juli, 2009 av Gasoline Kiss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 3 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2008 För ungefär två veckor sedan så bestämde jag mig för att sluta dricka alkohol, alla former av alkohol. Har varit tvungen att nobba kompisar som frågat om vi ska ut och sådär och vissa "kompisar" har jag förlorat kontakten med på grund detta. Drack nära på extremt innan, hände att jag skolkade hela skoldagar för att gå hem till kompisar för att dricka. Men jag tänkte att när jag ändå är på gång så kan jag ju försöka sluta röka också. Jag har rökt sedan i juni 2007, minst ett halvt paket om dagen, som högst 4 paket på en dag. Så jag trodde det skulle bly kämpigt men jag har klarat mig hittills. Har inte tagit så mycket som ett bloss på 8 dagar nu och inte druckit något alkoholhaltigt på ja, ungefär två veckor. Ganska stolt ändå... Blev utskrattad häromveckan när jag tackade nej till en lättöl till middagen hos en äldre släkting. Men, men. Edit: Under året jag rökte så var det bara Camel original. Du kommer ångra dig förr eller senare Visst. Tobak är ju inget som är så nödvändigt att sysselsätta sig med och som vem som hällst klarar sig utan. Men alkoholen? Ja. Visst klarar väll vem som hällst sig utan den. Men den andvänds och bjuds ju på vid väldigt många tillfällen året runt. Det jag vill komma till: Livet går väll bl.a ut på att ha kul: Alkolholen är ett väldigt bra tillbehör.Så att sluta helt är ju värdelöst, däremot att lugna ner sig skadar ju inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2008 Du kommer ångra dig förr eller senare Visst. Tobak är ju inget som är så nödvändigt att sysselsätta sig med och som vem som hällst klarar sig utan. Men alkoholen? Ja. Visst klarar väll vem som hällst sig utan den. Men den andvänds och bjuds ju på vid väldigt många tillfällen året runt. Det jag vill komma till: Livet går väll bl.a ut på att ha kul: Alkolholen är ett väldigt bra tillbehör.Så att sluta helt är ju värdelöst, däremot att lugna ner sig skadar ju inte. Hahahaha, snälla. Du ska inte försöka få folk att dricka alkohol, din jävla hobbyalkoholist. Tycker det är jävligt strongt gjort att sluta med alkoholen, något jag inte skulle kunna göra, just pga. att det är en av mina livsnjutningar och jag inte ser några problem med alkohol för min del. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gasoline Kiss Skrivet 3 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2008 (redigerad) g Redigerad 6 juli, 2009 av Gasoline Kiss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 3 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2008 Tack. ERROLS_TRUMMA: Som sagt, jag har haft många, för många enligt mig själv, tuffa ronder med alkoholen. Visst har det ofta varit kul och det har haft sina positiva stunder också, om man ser det för stunden eller på kort sikt. Jag drack så mycket främst för att dämpa den depression jag haft sedan väldigt länge. Jag var nog väldigt egoistisk också och tyckte det var svårt, ibland till och med omöjligt, att fokusera på det positiva i livet. Men jag upptäckte att när jag drack och festade så blev jag populär att umgås med, fick igång det med kärlekslivet trodde jag och så vidare. Så det är klart att det lockade och jag drack så mycket och så ofta som möjligt när ekonomin accepterade. Skolan och andra saker var inget som stod i vägen. Men jag antar att jag växt i mig själv och förstått den riktiga innerbörden även om många kan ha kul tillsammans med alkohol. Så jag vill absolut inte klanka ner på folk som dricker eller försöka vara någon moral-tant, jag slutar egentligen av personliga skäl. Kommer förmodligen fortsätta att bli utskrattad men det är ett billigt pris tycker jag. Mycket alkohol är som du sa - kul för stunden. Då man blir deppad är det lätt gjort att man dricker mer och man ''mår bättre'' men förr eller senare känner man hur uselt man faktiskt mår. Det var mycket bra gjort att du slutade/lugnade ner dig. Det bevisar att du har vilja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gasoline Kiss Skrivet 3 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2008 (redigerad) Mycket alkohol är som du sa - kul för stunden. Då man blir deppad är det lätt gjort att man dricker mer och man ''mår bättre'' men förr eller senare känner man hur uselt man faktiskt mår. Det var mycket bra gjort att du slutade/lugnade ner dig. Det bevisar att du har vilja. Mjo. Tack, kul att du, och förhoppningsvis många andra, har den inställningen! Förlåt om jag gick för mycket off topic. Redigerad 3 augusti, 2008 av Gasoline Kiss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 4 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2008 (redigerad) Jag har också dragit ner något rejält på alkoholen på sista tiden. En orsak är att pappa är alkis ärftligheten så att säga och så vill jag inte att allt mitt förstånd skall åka iväg med 1 öl när jag blir äldre, som det har blivit för pappa. Och så har jag inga bra minne från när jag har varit full, sen är det dyrt, skadligt, dödligt. Ja hur många är det som har dött under flaskans makt? traffikolyckor, organ i kroppen som har dött och orsakat död, misshandel till döds, mord, självmord. Visst, vissa saker kanske inte är flasksans fel men det har iallafall hjälpt till. En av min storebrors bästa kompis någonsin, hade tröttnat på livet, men flaskan var det som gjorde att han gick så långt så han tog livet av sig. Och hur många familjer har flaskan krossat? Betydligt mer än familjer som krossat flaskan. Skulle nästan kunna gissa att majoriteten av föräldrar som skillt sig är p.g.a. alkoholen Yes cigaretter it was, skall försöka skära ner på rökningen, brukar också smaka mycket bättre när man röker mer sällan. Orsakerna är priserna och skadligheten. Skulle jag klara mig på 1½ paket i veckan skulle det vara bra men 1½ om dagen handlar det om nu Redigerad 4 augusti, 2008 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 23 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2008 (redigerad) Hejsan, jag har tröttnat på Röda lacket och Ettan och vill ha tips på någon annan snus. Visst, det kanske bara är att gå och köpa någon på random men jag vill ha era åsikter på vad ni gillar bäst Gärna någon portions snus också nu när skolan börjar, orkar inte knåda i då. Letar efter något som verkligen ger en kick och bränner som fasen, kan ni rekomendera något? Redigerad 23 augusti, 2008 av antepanteboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 24 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 Hejsan, jag har tröttnat på Röda lacket och Ettan och vill ha tips på någon annan snus. Visst, det kanske bara är att gå och köpa någon på random men jag vill ha era åsikter på vad ni gillar bäst Gärna någon portions snus också nu när skolan börjar, orkar inte knåda i då. Letar efter något som verkligen ger en kick och bränner som fasen, kan ni rekomendera något? Skruf stark bränner ganska mycket till och med under min läpp, men god kan jag inte säga att den är. Är det inte smaken du är ute efter, så kan jag rekommendera den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 24 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 haah käpye 3 pack level och 5 laååin kuiltha för 100kr igår. gött n e röka igåt ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 haah käpye 3 pack level och 5 laååin kuiltha för 100kr igår. gött n e röka igåt ändå Ännu en vecka med snorpackad Errol är inget någon ser fram emot. Skriv inget förens du nykrat till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 2 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2008 Jag röker väldigt sällan nu vilket är bra. Det är sällan jag får suget efter tobak, nästan aldrig faktiskt. Det är mer att jag röker typ en för att få känna den goda smaken, då jag vill slappna av. Oftast vid tillfällen då man är hemma själv eller bara vill sitta och tänka.. Filosofera om diverse med andra ord. Har funderat på pipa. Det känns lite sådär nostalgiskt. Någon som röker/ har rökt pipa? Inte vattenpipa, utan vanlig pipa? Har nämligen funderat på att köpa en + tobak såklart. Någon som vet någon god tobak? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2008 Hur lätt är det att bli rökberoende? Hur många cigg (med halsbloss) ungefär? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2008 Hur lätt är det att bli rökberoende? Hur många cigg (med halsbloss) ungefär? Det är väldigt inviduellt. Men det krävs måååånga märker jag av egen erfarenhet. ~5 års feströkande har inte givit mig något beroende, röker aldrig nykter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts