P-C Skrivet 20 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 Jag hatar nikotin. Jag har velat bli av med snusen nu sen i januari, men jag kan fortfarande inte låta mig själv sluta. Suget är för stort efter kaffet, efter måltiderna, och innan sängdags. Det kommer bli så grymt tomt utan det, men jag måste ändå. Hur ska jag klara mig igenom de tre första veckorna på bästa möjliga sätt? Populärt är det ju att fylla tomrummet nikotin lämnar med typ godis eller sexuell kontakt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
påskharen Skrivet 20 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 En film till alla er som röker ... http://www.kossan.se/roliga-filmer/dArfOr_..._inte_roeka.htm jag blir iaf lite röksugen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 20 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 En film till alla er som röker ... http://www.kossan.se/roliga-filmer/dArfOr_..._inte_roeka.htm jag blir iaf lite röksugen Cigariller är ändå gott och filmen är old. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
påskharen Skrivet 21 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2008 (redigerad) Själv är jag inget stort fan av cigaretter, tycker det är svagt att vara beroende av att suga på glödande växtdelar. EDIT: lite saker som man nog inte ska säga ... Redigerad 21 maj, 2008 av påskharen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 21 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2008 Röker vad tobak jag kommer över. Med andra ord inget märkvärdigt. Vartannat paket vanliga Prince och vartannat röda Marlboro. Morgonciggen är nog den mest uppskattade. Förresten, hej igen, forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 Har ett paket Prince röd och en dosa Kronan i hyllan, fina grejor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 Har ett paket Prince röd och en dosa Kronan i hyllan, fina grejor Fjortiscigg och lågprissnus, fina grejer my ass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 Fjortiscigg och lågprissnus, fina grejer my ass. Haha. när alla jävla fjrotisar kommer till mig och säger "kan du köpa ut röda prince?" "röda prince är godaste ciggen" du har så rätt. jag röker iblöand, men klarar mig utan det om jag vill. bara det att jag vill inte, röker däremot aldrig mer än tre cigg per dag, oftast mindre. däremot snus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 Fjortiscigg och lågprissnus, fina grejer my ass. Jag gillar det iallafall Det är ju också lite svårare att få tag i allt när man måste be folk köpa ut så man får ta vad man får helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Cigg för nikotinberoende människor och bajssmakare. Rökte förresten min sista cigarill på fyllan. Kommer varken att röka cigariller eller cigarrer på fyllan igen. Jag kunde nästan inte ens känna smaken så det var helt onödigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Cigg för nikotinberoende människor och bajssmakare. Varför skriver du samma sak 10 gånger? Vi vet att du inte gillar cigg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 (redigerad) Varför skriver du samma sak 10 gånger? Vi vet att du inte gillar cigg. Jag kansk har forumtics? Redigerad 25 maj, 2008 av Cyper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Varför skriver du samma sak 10 gånger? Vi vet att du inte gillar cigg. Hans nya jag med nytt nick och allt måste ju också framföra sina åsikter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Jag kansk har forumtics? Eller en släng med idioti. Går att bota genom att hålla ett knivblad mot din bröstkorg och springa in i en vägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 26 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2008 Hans nya jag med nytt nick och allt måste ju också framföra sina åsikter. Jag är inte schizofren om det är just det du syftar på. Vi mår bra nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 26 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2008 Jag är inte schizofren om det är just det du syftar på. Vi mår bra nu. Schizofreni är inte kluven personlighet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 31 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2008 Är egenrullade cigaretter bättre än vanliga? Eller nu kanske vi går in på trådmaterial. Ja egenrullade har mycket mer smak; godare, fuktigare, lite vassare. Man kan rulla utan filter (om man vill ha ännu mer smak), man kan rulla med den tobaksmängd man föredrar, det är roligt att rulla och det tar lite längre tid än att bara poppa upp en cigg ur ett paket och tända. Det sistnämnda kan såklart ses som en nackdel. Men det är något jag rekommenderar att prova iaf. Drum är väldigt god och nog den bästa: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 31 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2008 Ja egenrullade har mycket mer smak; godare, fuktigare, lite vassare. Man kan rulla utan filter (om man vill ha ännu mer smak), man kan rulla med den tobaksmängd man föredrar, det är roligt att rulla och det tar lite längre tid än att bara poppa upp en cigg ur ett paket och tända. Det sistnämnda kan såklart ses som en nackdel. Men det är något jag rekommenderar att prova iaf. Drum är väldigt god och nog den bästa: Låter intressant. Nu röker jag inte, men gjorde ett par år tillbaka. Fick då prova på en egenrullad då en vän körde på det. Jag mindes att det faktiskt var bättre än vanliga som du säger. Dock så blev det bara en gång för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 31 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2008 (redigerad) Brukade rulla mycket förut, men när man har tagit en för mycket så får man alltig någon äcklig bismak i munnen. Det finns nog inget roligare med cigaretter än att rulla dem och sen se det vackra eller enormt fula resultatet. Rullar man cigaretter istället för att köpa färdiga så vinner man också tillbaks 10-40% av cigarettpengarna, beroende på vilken slags tobak man köper. Redigerad 31 juli, 2008 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 31 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2008 (redigerad) Brukade rulla mycket förut, men när man har tagit en för mycket så får man alltig någon äcklig bismak i munnen. Det finns nog inget roligare med cigaretter än att rulla dem och sen se det vackra eller enormt fula resultatet. Rullar man cigaretter istället för att köpa färdiga så vinner man också tillbaks 10-40% av cigarettpengarna, beroende på vilken slags tobak man köper. Jag har aldrig rökt för mycket men jag kan tänka mig det, samma sak med snus ju. Ja det är lite trixigt i början att få till det snyggt men nu har jag lärt mig att ta mer tobak än man tror behövs, lägga i vecket och rulla pappret mycket fram och tillbaka med tummarna över hela så den blir jämn och fin, ifall den blir ojämn så omfördela tobaken lite. Sen när man tycker den känns bra drar man ner pappret med tummarna så att innehållet är precis vid kanten och sen rullar ihop den därifrån, papperskanten man har mot sig måste liksom rullas in så att den inte blir i vägen för klistret när man slickar sen. (Tips för nybörjarna) Lägg upp bilden från andra tråden här också. Norrmännen är tydligen galna i detta berättade den lokala tobakshandlaren: Redigerad 31 juli, 2008 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts