The Dude Skrivet 19 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2008 Jag har börjat älska att gå ut sena kvällar och röka några cigaretter. Att bara sitta själv och fundera på saker och ting i tystnaden av landsbygden, extra trevligt nu när det har varit stjärnklart och fullmåne några dagar. Nästan alltid annars gör man ju saker som upptar ens tankar men när man går ut och röker själv har man tid att filosofera. En bra avrundning av dagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 20 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 Jag har börjat älska att gå ut sena kvällar och röka några cigaretter. Att bara sitta själv och fundera på saker och ting i tystnaden av landsbygden, extra trevligt nu när det har varit stjärnklart och fullmåne några dagar. Nästan alltid annars gör man ju saker som upptar ens tankar men när man går ut och röker själv har man tid att filosofera. En bra avrundning av dagen. Samma sak här. Finns inget bättre än att röka själva då det handlar om att slappna av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 24 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2008 Håller med er två pojkar, särskilt nu när det börjar bli levnadstemperatur utomhus kan man sitta där, dra i sig två-tre cigg och njuta av tystnaden och titta när det far förbi en bil eller två på landsvägen brevid jobbigare i vintras då det var sweinit kallt ute och man skakade för hårt för att tända ciggen. även pleasure när man röker medans man kör bil/ lastbil dock ingen pleasure efteråt om det råder rökförbud i fordonet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 Jag gillar inte att röka när det är varmt men .. watch'a gonna do. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 Jag gillar inte att röka när det är varmt men .. watch'a gonna do. Bah, det är fett najs att röka på sommaren. Dock vill jag ändra din mening. Jag gillar inte att röka när jag är varm (aka, skitvarm) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 10 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2008 Vilken är den godaste smaken till vattenpipan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 10 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2008 Vilken är den godaste smaken till vattenpipan? Tuttifrutti eller äpple är mina personliga favoriter. Jag har inte prövat så jättemånga olika smaker, men just de två är goda . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2008 Tuttifrutti eller äpple är mina personliga favoriter. Jag har inte prövat så jättemånga olika smaker, men just de två är goda . Äpple smakar ingenting speciellt. Melon däremot, det är magi från det att man känner lukten av det nyöppnade paketet tills dess att tobaken är slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 11 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2008 Äpple smakar ingenting speciellt. Melon däremot, det är magi från det att man känner lukten av det nyöppnade paketet tills dess att tobaken är slut. Låter frestande ! Den ända jag har provat är Äpple/Mint och den luktar väl okej och smakar oke, men jag vill ha något som både luktar gott och smakar underbart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 11 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2008 Tobak, finns det något bättre i världen? Jag snusar, kronan, billigt (23kr) och smakar helt OK. Röker också, brukar variera mellan Camel Blue, L&M och Marlboro...Beror på vad man är sugen på helt enkelt Blir väl ett paket om dagen, samt en dosa snus på två dagar. Vattenpipan tas fram på helger och vid fester, inte mycket som slår smaken av double apple eller kokosnöt Nyttigt värre, javisst. Man ska leva livet helt enkelt, planerar inte att bli gammal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 11 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2008 Tobak, finns det något bättre i världen? Vänner, kärlek, kramar, pizza, solnedgångar, stränder, solbrända lår, sommarnätter, böcker, sex, musik, öl, skratt, promenader, gemenskap, konst, respekt, pengar, vin, festivaler, bra filmer, choklad .. Nyttigt värre, javisst. Man ska leva livet helt enkelt, planerar inte att bli gammal. Personligen ser jag inte tobak som att 'leva livet'. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 15 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2008 Röker lite gran sådär, skulle inte kalla mig rökare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 15 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2008 Röker lite gran sådär, skulle inte kalla mig rökare. Aldrig testat gran, smattrar inte det ganska mycket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 15 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2008 Aldrig testat gran, smattrar inte det ganska mycket? Höhöhöhöhö --- Fråga rörande ämnet: filtreras en del nikotin bort genom ett cigarettfilter eller är det bara andra biprodukter; får man samma nickokick med eller utan filter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 16 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2008 Röker lite gran sådär, skulle inte kalla mig rökare. Jag som tyckte att människor som röker sällan förtjänar något bättre än äckliga cigaretter. Nu är det talas om att röka gran börjar man fundera på vad god smak egentligen är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 Jag som tyckte att människor som röker sällan förtjänar något bättre än äckliga cigaretter. Nu är det talas om att röka gran börjar man fundera på vad god smak egentligen är. Det är ingen bra idé att du gör dig rolig över stavning när du själv stavar som en kratta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 Vilken är den godaste smaken till vattenpipan? Melon har en vacker smak, men körsbär och äpple är nog ganska bra också ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 Det är ingen bra idé att du gör dig rolig över stavning när du själv stavar som en kratta. Jo, det är gtasajten. Sånt tycker alla är coolt. Jag stavar bäst här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 Höhöhöhöhö --- Fråga rörande ämnet: filtreras en del nikotin bort genom ett cigarettfilter eller är det bara andra biprodukter; får man samma nickokick med eller utan filter? Filtrets är väl i första hand där för att minska intaget av tjära och det är dess största uppgift. Nofilters tycker jag smakar mer, men smäller inte mer för det. Du kan nog fortsätta köra på filter utan att oroa dig för att du får mindre nickokickar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 19 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2008 Jag hatar nikotin. Jag har velat bli av med snusen nu sen i januari, men jag kan fortfarande inte låta mig själv sluta. Suget är för stort efter kaffet, efter måltiderna, och innan sängdags. Det kommer bli så grymt tomt utan det, men jag måste ändå. Hur ska jag klara mig igenom de tre första veckorna på bästa möjliga sätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts