okka Skrivet 5 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 Hej! Har vi några pipvänner? Kanske cigarilltyper? Cigarrare? Eller helt enkelt vanliga cigarettmänniskor? Själv är jag cigarettmänniska, i viss mån. Föredrar dock pipa. Men det är så omständigt. Tacka vet jag cigaretter. Vilka märken gillar ni? Kör ni på vanliga, slimmade eller dessa nya knubbiga små saker? Köpte två paket Gitanes i Frankrike och två paket Rothman Slims. Köper aldrig i Sverige, förutom ett paket Davidoff mörka ibland om det ska till att vara på någon fest, vilket är sällan. Prata på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 5 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 Jag är en pipmänniska. Röker för det mesta vanliga ciggareter, då blir det oftast Black Devil eller Marlboro. farsan har en tobak till pipa här hemma som jag inte riktigt vet vad den heter just nu, kan kolla upp det. Ohh juste ja, ciggarer och ciggariller är nått jag gillar stort, oftast Bellman då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 5 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 Aa visst, röka är alltid trevligt.. men pipmänniska? Cigarettmänniska?? Rökare skulle jag kalla det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 5 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 Aa visst, röka är alltid trevligt.. men pipmänniska? Cigarettmänniska?? Rökare skulle jag kalla det Du fattar vad jag menar, bitch! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 5 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 Själv röker man inte men har testat både cigarr, vanlig cigg och menthol-cigg. Som sagt, röker inte men om jag måste välja något av det blir det mentholen då jag är grymt såld för mint Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 5 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 Är 16 år. Har provat både cigarett och cigarr utanför avslutningsbalen för att fira att skolan äntligen var slut. Om jag börjar röka så skulle jag nog prova Lucky Strike. Är det ett bra märke? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 5 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 Är 16 år. Har provat både cigarett och cigarr utanför avslutningsbalen för att fira att skolan äntligen var slut. Om jag börjar röka så skulle jag nog prova Lucky Strike. Är det ett bra märke? Börja inte röka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 5 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 Jag lyckades bryta min rökartrend i Oktober förra året, efter 2 års beroendehet. Rökte mest Marlboro eller John Silver då. Nu är jag sjukt beroende av snus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 5 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 Jag röker inte. Men jag må säga, röka pipa är nog det manligaste en svensk man kan göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 5 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 Jag är ingen rökmänniska... Har rökt en cigarr en gång, (holy fuck vad det kändes skönt ) Cigaretter är inget för mig... för svaga... fast det var en light... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 5 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 Cigarrer har jag tidigare kört rätt så mycket på. 3 st äkta Cohiba Esplendidos har jag ägt då en amerikansk vän sålde dem hutlöst billligt till mig när han bodde här i Sverige. Romeo Y Julieta och Montecristo har det väl annars mest varit, oftast inköpta på cigarrummet. Har en kopia på en Savinelli ur Pisoserien, har endast använt Mac Baren-tobak till den, används inte så ofta. Cancerstickor har jag aldrig rört då det endast tillfredställer nikotinberoendet, och då nikotin aldrig har "bitit" på mig (inte ens första gången) så är jag således inte beroende. Har inte köpt något på sistonde då det är hutlöst dyrt och onödigt, annat än väldigt trevligt på fester och dylikt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 5 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 Röker Vattenpipa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 5 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 Jag brukar köpa en ask cigariller när det är fest (senast i förrgår), röker nästan aldrig cigaretter. Konsumerar även ett par cigarrer om året samt en del vattenpipa, men det går i perioder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 5 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 (redigerad) Jag är en "Vattenpipare" då? Röker de varannan dag inprincip. Röker inget annat. Redigerad 5 augusti, 2007 av FoxtroT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 5 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 Jag röker Lucky Strike på fest. Annars blir det, vid större festligheter, cigarr, alternativt vattenpipa. Pipa har jag inget emot, men äger ingen och använder således ingen heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 Daily Smoker. Allrökare, men föredrar Camel och Lucky Strike. Att puffa på en cigarr eller pipa är dock inget som går för små hackor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 Allrökare, men föredrar Camel och Lucky Strike. Precis vad jag tänkte skriva word då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 Precis vad jag tänkte skriva word då... Och ja skulle worda dig i Öltopicen för att rätta okka.. Jävla härmis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
W@ll@ Skrivet 5 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 Har aldrig provat snus, pipa eller cigarr o har bara rökt typ 3 bloss sammanlagt på cigg eftersomdet är så jävla äckligt. Men vattenpipa däremot är fett skönt o det brukar jag röka på fester om det finns tillgängligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 5 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 Röker Vattenpipa Jag med, sedan har jag rökt cigarr när vi slutade nian. Under mellanstadietiden när man var "häftig" så rökte vi cigaretter, men det höll inte någon längre period. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts