VenoM Skrivet 5 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 Kan någon översätta detta? 1. Es werden alle files gelöscht, die in der "Deleted_files LIST" aufgelistet sind! 2. Danach werden alle files aus dem "Add GTA3.IMG" Ordner in die GTA3.IMG eingefügt 3. Rebuild Archiv von der GTA3.IMG 4. Es wird der Data Ordner kopiert und in das Standart SA Verzeichnis eingefügt! 5. Die gta_sa.exe ausführen und zocken^^ (visste inte redigt i viken forums del jag skulle posta i, men chasade på denna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 5 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 (redigerad) Kan någon översätta detta? 1. Es werden alle files gelöscht, die in der "Deleted_files LIST" aufgelistet sind! 2. Danach werden alle files aus dem "Add GTA3.IMG" Ordner in die GTA3.IMG eingefügt 3. Rebuild Archiv von der GTA3.IMG 4. Es wird der Data Ordner kopiert und in das Standart SA Verzeichnis eingefügt! 5. Die gta_sa.exe ausführen und zocken^^ (visste inte redigt i viken forums del jag skulle posta i, men chasade på denna 1. Radera alla filer som är listade i "Deleted_files LIST" 2. Efter det ska alla filer från "Add GTA3.IMG"-mappen läggas in i GTA3.IMG 3. Bygg om arkivet från GTA3.IMG 4. Det ska kopieras till Data-mappen och läggas in i Standard SA-mappen 5. Tryck på gta_sa.exe och spela^^ Sådär. Hoppas du förstår. Det är mer eller mindre ganska direktöversatt. Redigerad 5 augusti, 2007 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 5 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 GtaSajten har ta mig fan svar på allt ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 5 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 (redigerad) GtaSajten har ta mig fan svar på allt ju! Man skulle kunna säga att vi är verklighetens form av "Gröngölingarnas Handbok." Redigerad 5 augusti, 2007 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 5 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 Fixade 4:an. Förstog lite fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 5 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 (redigerad) Man skulle kunna säga att vi är verklighetens form av "Gröngölingarnas Handbok." Hoppas att ingen 3-årig Kalle Anka läsare läste det där. Du kan ju tänka dig hur det skulle sluta: 3-åring kommer till dagis: Johan, Erik, Niklas kom! (De kommer) 3-åring: Jag vet ett ställe på internet där de gillar Gröngölingarna precis som oss! Det heter GtaSajten (Nyheten sprider sig vidare runt hela Sverige, GtaSajten blir invaderat av 3-åringar som börjar skapa Kalle Anka trådar) Chansen är inte så stor, men det är tänkbart Redigerad 5 augusti, 2007 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 5 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 1. Radera alla filer som är listade i "Deleted_files LIST" 2. Efter det ska alla filer från "Add GTA3.IMG"-mappen läggas in i GTA3.IMG 3. Bygg om arkivet från GTA3.IMG 4. Det ska kopieras till Data-mappen och läggas in i Standard SA-mappen 5. Tryck på gta_sa.exe och spela^^ Sådär. Hoppas du förstår. Det är mer eller mindre ganska direktöversatt. Tack oh du heliga P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts