Ma__Cipriani Skrivet 4 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2007 Jag kanske är lite inaktiv på gtasajten men jag tänkte om vi kanske kunde starta ett collab i GTA Vice City. Men jag vet inte om det kanske redan har varit ett, vi gjorde ju ett i SA, så varför inte VC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 4 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2007 Vi gjorde ett i VC om jag inte misstar mig... Vore säkert kul, jag avvaktar med att säga "Jag är med" tills jag ser hur många andra som ställer upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 4 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2007 Vi gjorde ett i VC om jag inte misstar mig... Vore säkert kul, jag avvaktar med att säga "Jag är med" tills jag ser hur många andra som ställer upp Samma här. Jag har ganska mycket på gång just nu, men jag försöker gärna landa ett eller två stunts om det blir "stort". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 4 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2007 (redigerad) Jao, du vet att jag är med , tycker att det var mysigt med OAF så det här blir säkert bra det med Redigerad 4 augusti, 2007 av antepanteboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidis Skrivet 5 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 mm jaa kanske det kan va med efter den 9:e för då är deadlinen för ESUs SA vid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts