skribb Skrivet 4 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2007 (redigerad) Jag är fucktard eftersom jag inte inbillade mig vänner. Right Men visst, okej.. Vadå, SÅG ni dessa inbillade fantasifoster? Kunde ni röra vid dom? Kunde ni prata med dom? Du behöver inte vara orolig. Barn FÅR tro på skumma saker. Det är en del av uppväxten. Det är inte direkt som att vara schizofren eller tro på gud vid vuxen ålder. EDIT: Nej jag hade inga låtsaskompisar. Redigerad 4 augusti, 2007 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 4 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2007 (redigerad) Jag hade ingen låtsaskompis när jag var liten. Jag åt grus istället. Redigerad 4 augusti, 2007 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 4 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2007 Jag hade ingen låtsaskompis när jag var liten. Jag åt grus istället. Nej, jag hade ingen låtsaskompis som jag kan minnas av i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 5 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 Nepp, inte jag heller. Hur är det att ha en låtsaskompis? Är det som en riktig männsika... eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 5 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 Nej, jag har varit frisk hela mitt liv. Haha, jag med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 Hade aldrig någon direkt låtsaskompis, men däremot, när jag var riktigt uttråkad brukade jag ibland fantisera att någon av mina riktiga kompisar var där och lekte med mig. Hittade på dem ibland för att jävlas med syrran också, "du får inte sitta här, <insert name of random friend> sitter där!", men då var jag ju aldrig särskilt seriös... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 5 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 Hade aldrig någon direkt låtsaskompis, men däremot, när jag var riktigt uttråkad brukade jag ibland fantisera att någon av mina riktiga kompisar var där och lekte med mig. Hittade på dem ibland för att jävlas med syrran också, "du får inte sitta här, <insert name of random friend> sitter där!", men då var jag ju aldrig särskilt seriös... Tur det, annars hade det kommit män i vita rockar. Men alltså, jag har aldrig trott på att folk verkligen har låtsaskompisar. Liksom, måste inte det se fruktansvärt sjukt ut? Typ lilla Jörgen sitter där och spelar kort med sig själv och sen när han förlorar så hoppar han rakt ut i luften och rullar runt på golvet och skriker "MAAAMMA! NILSSON FUSKAR!!!" "Men, Jörgen - vem är nilsson?" "Min bästa vän!" "Va?" "Ja, han står ju där", säger stellan och pekar mot det tomma hörnet på andra sidan av rummet. "Eh.. okej min son. Whatever floats your boat." Oh, well. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 Tur det, annars hade det kommit män i vita rockar. Men alltså, jag har aldrig trott på att folk verkligen har låtsaskompisar. Liksom, måste inte det se fruktansvärt sjukt ut? Typ lilla Jörgen sitter där och spelar kort med sig själv och sen när han förlorar så hoppar han rakt ut i luften och rullar runt på golvet och skriker "MAAAMMA! NILSSON FUSKAR!!!" "Men, Jörgen - vem är nilsson?" "Min bästa vän!" "Va?" "Ja, han står ju där", säger stellan och pekar mot det tomma hörnet på andra sidan av rummet. "Eh.. okej min son. Whatever floats your boat." Oh, well. Man var ju trots allt barn. Det var som på samma sätt som att man låtsades att ens gosedjur levde. Hur som helst, för min del så visste jag alltid i bakhuvudet att varken låtsaskompis existerade eller att mina gosedjur levde, jag visste gränsen mellan verklighet och fantasi och hittade endast på det för att underhålla mig själv. Däremot kan ungar som är 100% säkra på att deras låtsaskompis existerar vara lite skrämmande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 5 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 Tur det, annars hade det kommit män i vita rockar. Men alltså, jag har aldrig trott på att folk verkligen har låtsaskompisar. Liksom, måste inte det se fruktansvärt sjukt ut? Typ lilla Jörgen sitter där och spelar kort med sig själv och sen när han förlorar så hoppar han rakt ut i luften och rullar runt på golvet och skriker "MAAAMMA! NILSSON FUSKAR!!!" "Men, Jörgen - vem är nilsson?" "Min bästa vän!" "Va?" "Ja, han står ju där", säger stellan och pekar mot det tomma hörnet på andra sidan av rummet. "Eh.. okej min son. Whatever floats your boat." Oh, well. Var kom stellan ifrån helt plötsligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 Var kom stellan ifrån helt plötsligt? Han är avundsjuk för han aldrig hade någon och tycker att alla som hade det är sjuka i huvudet. @P-C's C-P fråga: Nej, jag såg ingen, det är det som är hela grejen. Du fantiserar att du har en kompis med dig, vilket gör att det är en låtsaskompis. Detta underlättar, då man kan låtsas att man pratar med denne, och eftersom han/hon är i just ditt huvud så vet du redan vad han ska svara. Perfekt att skylla på dessutom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 -_- Ungefär så gjorde jag ochså fast min låsaskompis hette , erik. Erik , hade jag en kompis som var riktigt ochså så den riktiga erik fick typ massa skäll Haha, så jävla rätt! Jag hade ingen låtsaskompis när jag var liten. Jag åt grus istället. Haha, samma här. En rätt mysig historia, för övrigt. Jag åt mask Det var inte meningen, men jag åt jord och så hade det följt med maskar och/eller maskägg. Mamma sa att det krälade maskar ur rumpan på mig när hon skulle byta blöja.. det är så jävla äckligt!! Och nej, det är inget jag har hittat på efter att ha tittat för mycket på Arkiv X. Det är 100% sant. tyvärr. edit: oj, det handlade visst om hyss. jag läste lite för fort. Men som sagt, låtsaskompis hade jag ingen. Minns att min kusin hade en dock. En dag när mormor hjälpte henne på toaletten så blev hon vansinnig eftersom mormor hade spolat ner honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 5 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 (redigerad) Han är avundsjuk för han aldrig hade någon och tycker att alla som hade det är sjuka i huvudet. @P-C's C-P fråga: Nej, jag såg ingen, det är det som är hela grejen. Du fantiserar att du har en kompis med dig, vilket gör att det är en låtsaskompis. Detta underlättar, då man kan låtsas att man pratar med denne, och eftersom han/hon är i just ditt huvud så vet du redan vad han ska svara. Perfekt att skylla på dessutom. Alltså, du är för löjlig egentligen. Vid minsta motgång så måste du komma med någon slags svordom eller något allmänt nedvärderande. Hursomhelst, TACK då vet jag. Men eftersom jag inte hade nån som jag låtsades prata med så VET jag ju inte hur det ÄR. Right? När någon säger låtsaskompis då ser jag scenariot som jag beskrev framför mig eftersom jag inte diskuterat ämnet låtsaskompisar med någon förut. Redigerad 5 augusti, 2007 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 6 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2007 Hade aldrig någon låtsaskompis (som jag kommer ihåg), men däremot så trodde jag att mina mjukisdjur levde och sov när jag var vaken. När jag somnade så vaknade dem till liv alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2007 Alltså, du är för löjlig egentligen. Vid minsta motgång så måste du komma med någon slags svordom eller något allmänt nedvärderande. Hursomhelst, TACK då vet jag. Men eftersom jag inte hade nån som jag låtsades prata med så VET jag ju inte hur det ÄR. Right? När någon säger låtsaskompis då ser jag scenariot som jag beskrev framför mig eftersom jag inte diskuterat ämnet låtsaskompisar med någon förut. Alltså, du är för löjlig egentligen. Detta var ingen motgång, och jag ser varken vart mina svordomar eller allmänt nedvärderande ord finns. Jag tog dina ord, som du själv sagt och slängde ihop det i en fin liten sammanfattning. Det var du som sa att du aldrig haft någon och tyckte att vi som haft var idioter. Det var även du som tog mitt namn i en urlöjlig gämförelse på något du aldrig varit med om, och ska således hålla käften. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 6 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2007 Alltså, kan vi alla inte bara i den här tråden låtsas att vi är kompisar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 6 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2007 Haha, så jävla rätt! Haha, samma här. En rätt mysig historia, för övrigt. Själv åt jag mask med mening, jag och en polare på dagis sög på dem Alltså, kan vi alla inte bara i den här tråden låtsas att vi är kompisar? Hahahaha! ------------------ Jag hade ingen låtsaskompis, men min syrra brukade byta personlighet och vara andra människor när vi lekte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 6 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2007 Jag hade aldrig nån låtsaskompis så jag brukade låna mina kompisars Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts