Maimstream Skrivet 4 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2007 Ungdomliga fantasier har ju alltid fått sätta sprätt på hur man leker med livet, och vi vet ju alla att man kan ju inte ha varit ett riktigt barn om man inte haft (Åtminstone) en låtsaskompis. Jag minns själv att jag hade en vid namn Johan, som alltid följde med mig och som jag brukade leka med. Riktigt tajta. Han var mer en reflektion utav det som jag alltid har varit andras ögon; någon som alltid ska lyssna på vad man säger och beordrar den att göra. Fast jag var ju inte elak som många andra var, utan jag tillät ju även Johan att ha en egen vilja. Johan och jag var riktiga polare tills en dag då min familj och jag var påväg ut ifrån Ödeshög till någon annanstans för att träffa något folk, och på vägen dit så råkade min mor helt enkelt att köra på Johan och hans hund. Nåväl! Vad hade ni för låtsaskompisar när ni var små? Och dryga fiskar som säger "Jag hade riktiga kompisar, din mobbade jävel" kan ta och inte skriva sådanna kommentarer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 4 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2007 Min låtsaskompis var en fluga som hette Oskar. Han var sannerligen en vän. Hur många gånger man än dödade Oskar, kom han alltid tillbaks. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 4 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2007 Ungdomliga fantasier har ju alltid fått sätta sprätt på hur man leker med livet, och vi vet ju alla att man kan ju inte ha varit ett riktigt barn om man inte haft (Åtminstone) en låtsaskompis. Jag minns själv att jag hade en vid namn Johan, som alltid följde med mig och som jag brukade leka med. Riktigt tajta. Han var mer en reflektion utav det som jag alltid har varit andras ögon; någon som alltid ska lyssna på vad man säger och beordrar den att göra. Fast jag var ju inte elak som många andra var, utan jag tillät ju även Johan att ha en egen vilja. Johan och jag var riktiga polare tills en dag då min familj och jag var påväg ut ifrån Ödeshög till någon annanstans för att träffa något folk, och på vägen dit så råkade min mor helt enkelt att köra på Johan och hans hund. Nåväl! Vad hade ni för låtsaskompisar när ni var små? Och dryga fiskar som säger "Jag hade riktiga kompisar, din mobbade jävel" kan ta och inte skriva sådanna kommentarer. Har aldrig haft en låtsaskompis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 4 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2007 (redigerad) Jag har heller inte haft någon, visste inte att barn brukar ha det? Är det många som har haft det eller? Edit: min 666:e post Redigerad 5 augusti, 2007 av kobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 4 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2007 Jag har heller inte haft någon, visste inte att barn brukar ha det? Är det många som har haft det eller?Jag har en på MSN som hade sex stycken låtsaskompisar. Tre stycken personer och tre stycken djur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 4 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2007 Jag har aldrig haft låtsaskompisar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2007 Min låtsaskompis hette Larsson, och han var min bästa vän fram tills mina föräldrar inte trodde på att det var han som gjorde alla mina hyss. Hade funkat i ett par år att säga att det var Larsson som hade sönder mammas saker, eller att det var Larsson som inte ville borsta tänderna. Blev förbannad på Larsson då han måste skvallrat till mina föräldrar om att det faktist var jag och inte han som gjorde allt dumt. Sen dess har jag aldrig sett till honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 4 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2007 Min låtsaskompis hette Larsson, och han var min bästa vän fram tills mina föräldrar inte trodde på att det var han som gjorde alla mina hyss. Hade funkat i ett par år att säga att det var Larsson som hade sönder mammas saker, eller att det var Larsson som inte ville borsta tänderna. Blev förbannad på Larsson då han måste skvallrat till mina föräldrar om att det faktist var jag och inte han som gjorde allt dumt. Sen dess har jag aldrig sett till honom. Ungefär så gjorde jag ochså fast min låsaskompis hette , erik. Erik , hade jag en kompis som var riktigt ochså så den riktiga erik fick typ massa skäll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 4 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2007 Nej, jag har varit frisk hela mitt liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 4 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2007 Jag minns inte att jag hade någon låtsaskompis. Däremot vet jag att Alfons Åberg hade en, så honom var jag riktigt avis på.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2007 Har faktiskt aldrig haft en låsas polare. Syrran hade en vet jag, men inte jag. Faktsikt sant, eller hur Axel. -Japp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2007 Nej, jag har varit frisk hela mitt liv. Tyvärr. Du har outvecklad fantasi, weird fucktard. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 4 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2007 Oh ja. Sigge hette han, han var min bästa kompis Minns dom dagarna man var ute och cyklade och Sigge jämt skulle hitta på nått bus, ung och omodig som man var vågade man aldrig cykla utan hjälm eller cykla på förbjudna ställen, men det skulle såklart Sigge göra. En gång minns jag när jag drog ut med cykeln utan hjälm och trampade på som satan och min morsa flög ut från huset och undrade varför i helvete jag gjorde det, då pekade jag alltid bredvid mig och sa "det var Sigge som fick mig att göra det" Ack och Ve vad man saknar dom tiderna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 4 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2007 Hade också en fluga. Han hette Kalle, jag och min vän hade Kalle in en burk. Slutade med att Kalle kunde inte andas längre så han dog. Det var då jag blev som jag blev. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 4 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2007 Jag hade en säl (inte en levande altså) och han pratade jag med och hade alltid med mig vart jag än skulle. Han hette "Sälen", eller rättare sagt heter. Nu ligger han högst upp i en garderob, helt sönderkramad och full av barndomsminnen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 4 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2007 (redigerad) Tyvärr. Du har outvecklad fantasi, weird fucktard. Jag är fucktard eftersom jag inte inbillade mig vänner. Right Men visst, okej.. Vadå, SÅG ni dessa inbillade fantasifoster? Kunde ni röra vid dom? Kunde ni prata med dom? Redigerad 4 augusti, 2007 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carlis Skrivet 4 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2007 Jag hade kompisar så jag behövde inga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 4 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2007 Jag hade kompisar så jag behövde inga Läs bättre gång tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carlis Skrivet 4 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2007 Läs bättre nästa gång tack. I'm so sorry. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 4 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2007 Har aldrig haft nån. Det som kommer närmast är när vi gjorde hyss på femman & sexan; när det kom en arg lärare och frågade "vem skriker i korridoren?", "vem har lagt Andreas i papperskorgen?", "vem klättrade på stora berget (det var förbjudet) på rasten?" osv. skyllde vi ofta på elever som inte fanns: "-Det var Jens i 3b men han sprang iväg!" "-Hm! Jag ska reda ut det här.." Sen föll det oftast i glömska.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts