SilentViper Skrivet 3 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 Tjena. Jag skulle lägga in den Svenska polis bilen från GTA Sweden Beta 3. Asså Volvo V70 när jag har laggt in den och ska köra. Så går bara mätaren fram till 50% av laddningen. Sen så står den bara där. Och jag la in orginal filerna igen. Och det funkade. Och jag har v2.0 funkar den på v2.0?. Kan säga det tydligt No Warez No Crack. La in från Skivan. Så jag undrar vad problemet är. La in från IMG Tool. Och om den ej funkar på v2.0 hur fixar jag v1.0? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 4 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2007 Jag fixade problemet Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 4 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2007 Jag fixade problemet Berätta hur, för andra som kan ha samma problem. Annars är denna tråd meningslös. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 4 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2007 (redigerad) Berätta hur, för andra som kan ha samma problem. Annars är denna tråd meningslös. Jo jag hadde 2.0 och la in en ja Cra** för version 1.0 för att det ska funka. Så gjorde jag. Sry för Warez det enda jag kunnde göra. Redigerad 4 augusti, 2007 av agent47 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 ... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts