NixPix Skrivet 3 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 hur fungerar det med gta san andreas ska man kopa mp eller kan man ladda ner non stans och var kan man kopa om man moste kopa det och kan man anvanda crackad mp eller moste man ha laglit gta san andreas hahha har lite stav fel och har inte svenskt tangent bord so ni vet forlot for jag stor er men jag ny her so ni vet HAHAH tack for hjalpen enda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 3 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 Reported. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 3 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 (redigerad) Hej och välkommen till forumet. http://www.samp.com/ och http://www.multitheftauto.com/ utvecklar inofficiella multispelmujkvaror. Ja, du måste ha ett lagligt köpt GTA SA för att kunna spela det... warez är inte något vi diskuterar på forumet. Meh, nu ser jag ju ut som en idiot tack vare Henkibojj. Redigerad 3 augusti, 2007 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NixPix Skrivet 3 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 e det gratis mp eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 (redigerad) e det gratis mp eller? Svar ja. Var god lär dig lite bättre svenska också. Välkommen hit! Edit: Jävla najs member ID du fick då. Edit2: Och nästa member blir member 9000. Redigerad 3 augusti, 2007 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NixPix Skrivet 4 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2007 var kan man ladda ner forlat men jag har inte fattat ratt jag ber om ursakt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 4 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2007 var kan man ladda ner forlat men jag har inte fattat ratt jag ber om ursakt Du hade förstått om Jazz länkat rätt, här är den rätta länken: SA-MP Helt gratis. Du behöver dock en fungerande version av GTA SA, opatchad (dvs det som kom innan dom tog bort hot coffee helt). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NixPix Skrivet 4 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2007 om jag har fattat ratt so moste man ha lagglit san andreas for att lira san andreas mp ELLER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 4 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2007 (redigerad) om jag har fattat ratt so moste man ha lagglit san andreas for att lira san andreas mp ELLER Ja, det måste du. Tror jag, jag har hört folk som fått det att funka utan. (Btw, jag rapporterade för att jag hade en stark känsla av att det skulle bli spamtopic. Jazz styrde upp det rätt bra. 'Scuse me ) Redigerad 4 augusti, 2007 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Still_Dre Skrivet 13 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 Eeeh...Man behöver ej lagligt SA för att spela MP *(Host)* Jag har inte lagligt ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 13 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 Eeeh...Man behöver ej lagligt SA för att spela MP *(Host)* Jag har inte lagligt ^^ Jo det måste man. Annars är det risk för att R* bannar din dator . Ehrrr... länktrassel . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 Ja, man kan spela SA-MP och MTA:SA med en piratkopierad version av San Andreas. Sluta ljug. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts