zetho Skrivet 2 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2007 Hej jag är ny på forumet så jag tänkkte i fall någon kunde hjälpa mig genom att skicka original filerna till los santos andledningen är att när jag skulle installera denna moden http://www.thegtaplace.com/pafiledb.php?ac...ile&id=2086 så gjorde jag fel och kan inte få igång san andreas längre så jag undrar om någon kan skicka original filerna som är placerade i data/maps filen jag skulle bli väldigt tacksm om någon kan det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 3 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 Hej jag är ny på forumet så jag tänkkte i fall någon kunde hjälpa mig genom att skicka original filerna till los santos andledningen är att när jag skulle installera denna moden http://www.thegtaplace.com/pafiledb.php?ac...ile&id=2086 så gjorde jag fel och kan inte få igång san andreas längre så jag undrar om någon kan skicka original filerna som är placerade i data/maps filen jag skulle bli väldigt tacksm om någon kan det. Ominstallera annars? Jag har tyvärr packat ner skivan någonstans, så den hittar jag inte. Btw, välkommen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zetho Skrivet 3 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 Men jag behover bara alla filer som ligger i rockstargames/gtasanandreas/data/maps/la Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA4LIFE Skrivet 3 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 Jag har alltid backup på spelet så kan skicka dom filerna till dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zetho Skrivet 3 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 Gjärna om du vill det,det skulle hjälpa mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA4LIFE Skrivet 4 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2007 Gjärna om du vill det,det skulle hjälpa mig. Har en FTP Server som jag kan använda att skicka filerna med om det går bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts