kicken Skrivet 13 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2007 den 31 mars 2008 ska jag oavsett veckodag dra ner persiennerna och spela gta iv tills jag inte orkar mer och somnar av utmattning... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 13 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2007 Ord. Skolan spelar igen roll om man jämnför med IV. Jag avgudar två saker: Mötley Crüe och IV. Är du seriöst så är det något som har gått fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 13 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2007 Är du seriöst så är det något som har gått fel. HAHHAHAHA! gapflabbade när jag läste detta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 19 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2007 Grand Theft Auto IV Utgivare: Rockstar Games Genre: Action/Äventyr Släpps: juni 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 19 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2007 Grand Theft Auto IV Utgivare: Rockstar Games Genre: Action/Äventyr Släpps: juni 2008 men e detta en trovärdig källa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 19 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2007 (redigerad) men e detta en trovärdig källa? Vet ej hittade den via Aftonbladet Om de ligger nån sanning i de hela de vet ja inte Redigerad 19 september, 2007 av Master_812 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 19 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2007 Grand Theft Auto IV Utgivare: Rockstar Games Genre: Action/Äventyr Släpps: juni 2008 Tro inte alltför mycket på det, Take Two har ju bekräftat februari-april 2008. Skulle det nu ha blivit flyttat till juni så skulle vi nog fått reda på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 19 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2007 (redigerad) Precis var därför ja posta tyckte de verka lite skumt jaja s***t samma vilket datum de är bara de släpps så man börja spela Redigerad 19 september, 2007 av Master_812 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 19 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2007 E24! är ju ganska pålitliga ändå... aja, lika bra att vänta till T2 säger något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I Need Skrivet 19 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2007 Är du seriöst så är det något som har gått fel. Inget fel med att gilla riktig musik till skillnad mot vissa andra, hm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 19 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2007 Alla som sitter och drar gissningar på releasedatumet borde ju bara sluta. Tydligen så vet ingen spelsida, då alla har olika.. Releasen av IV lär bli lite spännande. Beroende på veckodag och hur mycket annat jag har att göra så ska jag sätta mig ner och spela, spela så länge världen tillåter mig till... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 21 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2007 Inget fel med att gilla riktig musik till skillnad mot vissa andra, hm... Att avguda ett spel tycker jag är ganska sjukt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 21 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2007 Inget fel med att gilla riktig musik till skillnad mot vissa andra, hm... Det finns ingen musik som är "fel". Var och en har olika musiksmak, du gillar det du tycker om och likadant med mig och alla andra. Du borde inte ha den inställningen att "jag har rätt och alla andra har fel" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I Need Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 Du borde inte ha den inställningen att "jag har rätt och alla andra har fel" Varför inte? Det är ju så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 Varför inte? Det är ju så. Nej, det behöver inte vara rätt bara för att du tycker det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 Varför inte? Det är ju så. Du gjorde min dag.. Fortsätt tänka så så blir du nog nerslagen av nån snart.. <33 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 För första gången känns det inte som jag längtar till ett GTA, visst kommer jag skaffa det men det kommer ju så många andra najsa spel också så för mig spelar inte uppskjutningen så stor roll. Längtar faktist mer till nya Ratchet & Clank, tur att jag bara behöver vänta tills imorrn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 Kane n lynch Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fyrkantig_boll Skrivet 8 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2007 Frågan är om det ens kommer 2008? http://www.gamespot.com/news/show_blog_ent...pic_id=26028353 Det får vi väl hoppas iaf men det kan ju bli ytterligare förseningar det får vi nog räkna med. Vill gärna ha det till sommaren iaf..hoppas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 9 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2007 Frågan är om det ens kommer 2008? http://www.gamespot.com/news/show_blog_ent...pic_id=26028353 Det får vi väl hoppas iaf men det kan ju bli ytterligare förseningar det får vi nog räkna med. Vill gärna ha det till sommaren iaf..hoppas Kan inte öppna länken på skolan, kan nån quota vad som står där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts